سري جديد برنامه تلويزيوني "گل آموز" به كارگرداني و تهيه‌كنندگي "سارا روستاپور" است كه با فرارسيدن ايام تابستان برنامه هاي متنوع و جذابي را براي علاقمندان توليد خواهد كرد.

سارا روستاپور،تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ محوريت برنامه "گل‌آموز" ارتباط مستقيم با مخاطب است و يكي از اهداف اين برنامه متفاوت بودن آن با ساير برنامه‌هاي رسانه ملي است.
وي اظهار داشت:يكي از آيتم‌هايي كه هر روز در برنامه به آن خواهيم پرداخت،حل كردن مسئله به همراه راه‌حل‌هاي مختلف است.
همچنين در هر مبحث گام به گام با تفكر و انديشه‌ي محكم حركت كرده‌ايم تا در جهت ايده‌هاي متنوع با تخيل و تفكر جديد در ذهن كودك گام برداريم.
وي با اشاره به اينكه در اين برنامه آيتم‌هاي خبرهاي 100 ثانيه‌اي داريم،افزود: "ميز ادبيات" يكي از بخش‌هاي جديد برنامه گل‌آموز است كه پيرامون مبحث مشاعره شكل گرفته و حفظ كردن قطعات شعر توسط كودكان به صورت مسابقه در مدت 5 دقيقه پخش مي‌شود.
وي بيان كرد:‌در سري جديد همچون گذشته بخش آشنايي با حيوانات را خواهيم داشت،اما با اين تفاوت كه تصاويري از زندگي حيوانات را به شكل مستند نمايش مي‌دهيم و كودكان با ديدن تصاوير،‌نظرات خود را در ارتباط با آن به مجري برنامه ارائه مي‌دهند.
وي در ادامه گفت:در اين برنامه سعي كرديم به منزل بچه‌ها رفته و اينكه كودكان ياد بگيرند كه چگونه اتاق خود را تميز نگه دارند،ازديگر آيتم‌هاي برنامه "گل آموز" است.
تهيه كننده و مجري برنامه گل‌آموز تصريح كرد:يكي ديگر از بخش‌هاي اين برنامه فعاليت‌هاي هنري كودكان از جمله سفالگري كه يادگرفته‌اند،به بچه‌هاي ديگر آموزش مي‌دهند.
و در سري جديد برنامه "گل‌آموز" والدين درب رنامه حضور نداشته بلكه به عنوان راهنما در برنامه شركت دارند.
روستاپور با اشاره به اينكه سري جديد "گل‌آموز"برنامه استاندارد كودك است،بيان كرد:‌براي اولين بار از طراحان و كارشناس خبره آموزش و پرورش در برنامه بهره برديم.
وي گفت:در آيتم"طرح حافظه" كه در زمينه تقويت حافظه بصري و شنيداري كودكان طراحي شده و اين بخش برنامه با هيجان بسيار براي كودكان توليد شده كه به نوعي خود را مورد سنجش قرار مي‌دهند.
وي خاطرنشان كرد:برنامه"گل‌آموز" در نگاه كلي متشكل از تيم فكري متخصص و زبده اي از جمله "آزيتا محمودپور" كه قلمي در زمينه تقويت حافظه دارند،تهيه و توليد شده است./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار