نخستين مجله تصويري تخصصي سينما و موسيقي با محوريت موضوعات و رويدادهاي مختلف و جذاب بزودي توسط شبكه نمايش خانگي عرضه مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي مجله "ستاره نقره اي"سپهر پهلوانی سردبير و كارگردان مجله تصويري تخصصي سينما و موسيقي گفت: اين مجله با تهيه كنندگي جمشيد حيدري توليد شده است و براي اولين بار به اين سبك و سياق  در معرض ديد مخاطبان قرار خواهد گرفت و بطور حتم خواهد توانست در حوزه رسانه جريان سازي كند و بدون جهت گيري و قضاوت ناعادلانه بخش عمده اي از خواسته هاي علاقمندان به هنر و فعالان اين عرصه را برآورده كند.
وي ادامه داد:با تلاش هاي شبانه روزي همكاران ما پيش شماره این مجله تصویری با آيتم هاي جذاب و بكري آماده شده و  مجوز نمايش  خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دريافت كرده و در روزهاي آينده در تيراژ بالا توسط موسسه تصوير دنياي هنر عرضه خواهد شد.
وی درباره محتوای 'ستاره نقره ای' توضیح داد:بررسی فیلم های روی پرده ،مصاحبه های متفاوت با عوامل فیلم ها،بررسی ویژه آثار سینمایی و موسیقی از نگاه مردم،نقد و بررسی تخصصی تولیدات هنری از نگاه منتقدان و معرفی فیلم های برتر و پرفروش دنیا از جمله بخش های این مجله تصویری است.
پهلوانی یادآورشد:ایده اولیه تهیه این مجله تصویری وقتی حاصل شد كه به همراه همكاران و برنامه سازان خوش ذوقمان احساس كرديم در دنیای مدرن امروز لازم است برای پركردن برخی خلا ها كه تلویزیون قادربه پر كردن آن نیست بايد رسانه جدیدی ایجاد شود كه قادر باشد ارتباط نزدیك تری بین مردم و عرصه هنر ایجاد كند.
پهلوانی با اشاره به فضاي موجود در موسيقي كشور افزود: یكی از مهمترین و جذاب ترین آیتم های این مجله،برنامه هایی مستند از یك روز كامل هنرمندان سینما و موسیقی و تهیه گزارش از فعالیت ها و حواشی زندگی آنهاست،از طرفي هم ما بخشي را براي نمايش فيلم هاي كوتاه در نظر گرفته ايم تا اين قشر از هنرمندان هم سهمي در اين مجله داشته باشند.
كارگردان این مجله تصویری درباره اهداف تهیه این برنامه گفت:اميدواريم كه در آينده اي نزديك بتوانيم با در نظر گرفتن  سلايق و خواسته هاي هنرمندان خوش ذوق و اهالي هنر صنعت سينما و همچنين اهالي موسيقي مهمان ثابت خانه هاي آنها باشيم و لحظات پرباري را براي آنان به ارمغان آوريم./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار