بهزاد صفري در گفتگو با
خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: درخواست هاي فوري شهروندان منطقه بلافاصله پس از دريافت پيام از سوي اپراتورها به حوزه هاي مربوطه اعلام و از سوي عوامل اجرايي در زماني كمتر از 2 ساعت براي رفع و كنترل آن اقدام مي شود.
مسئول سامانه 137 شهرداري منطقه 5 ادامه داد: سامانه 137 ابزاري است در اختيار مديران شهري تا با ارتقاء كيفيت محيط زندگي شهروندان رضايت آنان را جلب كنند.
وي با اشاره به اين موضوع كه بازخوردسنجي پيام هاي شهروندان اقدامي موثر در تكريم شهروندان است تصريح كرد: بازخورد پيام ها نقش به سزايي در پاسخ دهي سريعتر و دقيق تر عوامل اجرايي داشته است.
مسئول سامانه 137 شهرداري منطقه 5 در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به گسترش درخواست هاي مردمي، ساماندهي و رسيدگي به معضلات شهري و شناخت مشكلات شهري، سامانه 137 به عنوان پل ارتباطي بين شهروندان و شهرداري فضايي براي تعامل و مشاركت در نگهداري شهر و ارتقاي زندگي شهري است./ل