مخالفت کهنه سربازان آمریکایی با ادامه جنگ هر روز افزایش پیدا می کند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی راشاتودی، هم اکنون بسیاری از کهنه سربازان آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که جنگهایی که آمریکا در خارج از کشور به راه می اندازد یا هم اکنون درگیر آن است، هیچ توجیهی ندارد و فقط به زیان منافع ملی آمریکاست. همین مسئله باعث شده است تا کهنه سربازان نیز به صف جنبش تسخیر و مخالفان دولت بپیوندند.
ریموند کنابل یکی از این کهنه سربازان گفت آمریکا با به راه انداختن جنگ، عملا عامل ایجاد خشونت و از بین بردن صلح است. آمریکا با این جنگها، فرهنگها و جوامع را نابود می کند. آمریکا با هواپیماهای بدون سرنشین انسانهای بیگناه را می کشد.
کهنه سربازان معتقدند، آمریکا هر سال میلیاردها دلار برای جنگهای بی پایان خود خرج می کند در حالی که مشکلات اقتصادی آمریکا بویژه مشکلات کهنه سربازان روز به روز بیشتر می شود.
گراهام کلامپنر کهنه سرباز جنگ افغانستان گفت از هر سه کهنه سربازی که به کشور باز می گردند، یک نفر بی خانمان است. هر روز18 مورد اقدام به خودکشی کهنه سربازان گزارش می شود. هر 36 ساعت یک سرباز موفق به خود کشی می شود.
هر روز بر جمعیت کهنه سربازانی که علیه ادامه جنگ تظاهرات می کنند، اضافه میشود، جنگهایی که با دروغ به خورد مردم داده شده است.
ریموند کنابل گفت ما با جنگ و اشغال غیرقانونی افغانستان، پاکستان، عراق و دیگر کشورهای خارجی مخالفیم زیرا بهانه جنگ با تروریسم، بهانه ای دروغ است و این جنگها با اهداف دیگری نظیر پول، قدرت سیاسی و نفت به راه انداخته شده است.
عده ای از کهنه سربازان در راهپیماییهای خود به منظور نشان دادن خشم خود از جنگ مدالهای افتخار خود را از سینه کنده به دور می اندازند.
گراهام کلامپنر گفت مردم آمریکا خشمگین و سرخورده هستند و دیگر نمی توانند این وضع را تحمل کنند.
با توجه به نزدیک بودن انتخابات آمریکا، کهنه سربازان می گویند تغییر واقعی فقط از پایین به بالا امکان دارد.
یک کهنه سرباز گفت من در سال 2008 وقتی اوباما انتخاب شد، هیچ امیدی به تغییر نداشتم و این بار نیز امیدی به تغییرات ندارم.
برچسب ها: کهنه ، سرباز ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار