مديرعامل باشگاه استقلال در واكنش به نحوه عملكرد پرسپوليس در نقل و انتقالات گفت: آن‌ها از امكانات دولتي استفاده مي‌كنند كه ما از آن محروم هستيم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، علي فتح‌اله‌زاده درباره وضعيت استقلال در جمع خبرنگاران به نکات مهمی اشاره کرد.

وي گفت: وقتي كه خود روزنامه‌ها به يك تيم لقب كهكشاني مي‌دهند ديگر ما بايد چه كار كنيم. نمي‌توانيم اين بازيكنان را كنار بگذاريم. تيم ما كامل است و وضعيت ما با پرسپوليس فرق مي‌كند. پرسپوليس بازيكن نداشت و به همين دليل ضعيف بود و نتايج خوبي نمي‌گرفت از همين رو مجبور بودند كه تيم را زير و رو كنند. ما اگر اسكلت تيم‌مان را حفظ و سه، چهار بازيكن را به آن اضافه كنيم، تيم خوبي خواهيم داشت.

به عقیده فتح‌اله‌ زاده بالاترين مقام فني تیم امير قلعه‌ نوعی است كه گفته در فصل نقل و انتقالات كولاك كرده‌ايم بنابراين وقتي او چنين صحبتي را انجام مي‌دهد يعني اينكه تيم خوبي بسته‌ايم. ضمن اينكه قصد داريم دو، سه بازيكن خارجي خوب را به تيم اضافه كنيم تا نسبت به گذشته بهتر شويم.

مدیرعامل استقلال درباره شايعه صحبت پرسپوليس با تيموريان نيز گفت: اگر به صحبت كردن است من هم مي‌توانم همين حالا شماره مسي را بگيرم و با او صحبت كنم. بازيكن بايد تيمي را بخواهد و شرايط براي او مهيا باشد. مطمئن باشيد اگر تيموريان به خارج از كشور نرود غير از استقلال در تيم ديگري بازی نمی‌کند.

فتح‌اله‌زاده با بيان اينكه به احترام تیم‌ملی با بازيكنان ملي‌پوشان صحبت نكرده است، گفت: به احترام تیم‌ملی حتي با بازيكنان خودمان هم صحبت نكرديم و در اين حد حرمت تیم‌ملی را نگه داشتيم اما ديگران با بازيكنان ملي‌پوش تيم‌هاي ديگر صحبت كردند. امروز تيموريان نخستين بازيكني بود كه با او صحبت كرديم. همچنين با جباري و رحمتي هم صحبت كردم و به احتمال 90 درصد اين بازيكنان در استقلال ماندني هستند. ما چند بازیکن خارجي در نظر داريم که از كشورهاي برزيل، مجارستان و پرتغال هستند.

مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به جلسه‌اش با رئیس هيات مديره ادامه داد: براي اينكه دنبال منابع مالي باشيم جلسه گذاشتيم. امسال نمي‌توانيم در ابتداي فصل به فكر درآمدزايي باشيم. در حال تلاش هستيم و همفكري خوبي بين اعضاي هيات مديره به وجود آمده است.

او درباره اين شایعه و خبرسازی كه به نظر مي‌رسد هيات مديره قصد دارد به فتح‌اله‌زاده فشار وارد كند تا او از سمتش استعفا بدهد و پس از آن منابع مالي به باشگاه تزريق شود، گفت: من چند دفعه بايد استعفا بدهم؟ اين مسئله طوري شد كه خود رسانه‌ها مي‌گفتند حاجي رفت و برگشت. بالاتر از استعفا كه چيز ديگري نداريم. اگر اين گونه است چرا نگذاشتند بروم؟ اما نه، ما واقعا مشكل مالي داريم و همه هيات مديره در تلاش هستند كه منابع مالي به باشگاه تزريق شود و جلسات چند ساعته طولاني را براي اين موضوع برگزار مي‌كنيم.

چگونه است که پرسپوليس منابع مالي دارد اما استقلال از آن محروم است در جواب به این پرسش مهم فتح‌اله‌زاده می‌گوید: پرسپوليس امكانات دولتي دارد كه ما نداريم. آن‌ها از اين امكانات استفاده مي‌كنند. اگر درست باشد پس بايد به ما هم اين امكانات داده شود. متأسفانه اين مدل خودروهايي كه به آن‌ها كمك شد به ما ندادند. اگر وضعيت به همين ترتيب پيش برود از هواداران‌مان مي‌خواهم كه خودروهاي آن شركت‌ها را تحريم كنند.

وي افزود: آن‌ها از رانت استفاده مي‌كنند و به زودي نامه‌اي به محضر رئیس‌جمهور مي‌نويسم و مي‌گويم كه چقدر در مضيقه هستيم.

فتح‌اله‌زاده گفت: هواداران نگران نباشند. ما با چنگ و دندان تیم را حفظ می‌كنیم. اگر من پول نداشته باشم اما اعتبار زیادی دارم. ما حواس‌مان به همه جا هست و از برنامه باشگاه مس که خواهان سیدمهدی رحمتی است با خبریم. ما دست‌مان تنگ است ولی حواس‌مان جمع است. هواداران، نگران نباشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
چون فتح اله زاده آدم سیاسی نیست هرچی بر علیه اون بنویسن اشکال نداره اما جرات ندارین نظراتی که در انتقاد از رویانیان نوشته میشه را بذارین رو سایت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
اگه پرسپوليس تمامي بازيكنان بارسلونو هم جمع كنه نمي تونه از باختهاي حتي تيمهاي دسته دومي جلوگيري كنه تيم پرسپوليس معروفه به بازيكن خراب كن همه كسانيكه با تيم پرسپوليس قرارداد بستن كم كم ميرن توي حاشيه و خراب ميشن در سالهاي اخير نمونه هاي زيادي از اين بازيكنها كه تراز اول بودن با دلخوشي اين تيم رفتن به ليگ يك.
-
محمد ن
۰۹:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
جناب آقای سعید این آقای رویانیانتون سنت شکنی نکرده گام های بلندی هم توی حرفه ای شدن بر نداشته ایشون دستش تو جیب ملته....دلش نسوخته که پول های چند هزار کارگر بد بخت را که به نون شبشون محتاجند را داره می ریزه به پای چند بازیکن سروته یه کرباس که ارزش یک دلار را هم ندارند....آقای فتل خان و سردار عزیز شما که ریش می زارین و با همین ریشاتون تیشه به ریشه همه چیز دارین می زنین مال کیو دارین می خورین...می خوای نامه به رئیس جمهور بنویسی که چی....بنویسی که چرا بیشتر اونا بیت المال مسلمین را حیف ومیل می کنن وشما نمی تونین حیف ومیل کنین....آخه ه کجا دارین می رین برای یه فوتبال بی ارزش و آماتور و بی درو پیکر میلیارد میلیارد پول مردم وبالا می کشین وهمش هم غر می زنین....
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
حرف شما دوست عزیز رو قبول دارم اما چطور این کار برای پرسپولیس و رویانیان حرومه و برای فتح الله زاده ای که رحمتی رو با یک میلیارد و بقیه بازیکن ها یی که پارسال با همین جار و جنجال آورد بد نیست
آقا محمد گل اگه بده برای همه بده وگرنه گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه بو میده !!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
هر چقدر از پولهای بیت المال هم که خرج خرید بازیکن بکنی بازم وقتی ژنرال هست دوازدهم بالاتر نمی تونی مقام بیاری
Iran (Islamic Republic of)
شیشتایی ها
۰۴:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
به قول دوستان وقتی استقلال بازیکن بزرگ میخره کولاک کرده وبمب ترکونده ولی هر موقع پرسپولیس بازیکن بزرگ میگیره دولت داره کمک اضافه بهش میده-این آقا در حد یه مدیر عامل حرف نمیزنه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
چشم دیدن موفقیت رقیب رو ندارین ؟ فکر کردین که همه باید دست و پا بسته باشن جلوی شما؟
توصیه می کنم حاج فتل چشماتون رو باز کنید و یه سری به سایت پرسپولیس بزنید که دارن چه طرحایی رو پیاده می کنن و می ریزن برای بخش اقتصادی شون
واقعاً دست مریزاد داره آقای رویانیان که سنت شکنی کرده و گام های مهمی رو تو حرفه ای شدن باشگاه پرسپولیس تونسته برداره
آقا ایشون رانت هم کرده خوب کرده شما هم عرضه داری بکن !!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد پرسپولیسی
۰۰:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
حضرت آقای دکتر ؛ کی بود پارسال چک های بی محل می داد به ستاره ها و از کف بازار نقل و انتقالات جمعشون می کرد ؟
الان بانک ... و ... و آقای ... مگه برای شما کم منابعی هستن که دارید مظلوم نمایی و می کنید؟
من پرسپولیسی ام اما دارم بی طرفانه قضاوت می کنم . نه این حرفا نتیجه فرار به جلوئه که جلوی هواردارتون کم نیارید که خریدهای جالبی نداشتین و خودتون هم حسودی تون میشه به بازیکنایی که پرسپولیس تونسته جمع کنه و تیم گردن کلفتی که داره می بنده
به قول مربی سابقتون : همیشه شعبون یه بار هم رمضون.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
تا پارسال اين اقا بمب ميتركاند كسي نبود بگه پول از جيبت ميدي يا بانك زدي . حالا كه خوردن به بي پولي شده دايه عزيز تر از مادر برا تيم هاي ديگه شدن اقا بالاسر . ما پرسپوليسيها از شما وام گرفتيم تا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
شما پرسپولیسی ها برا تیم خودتون نظر بدین که با همین پولا فصل قبل تا مرز سقوط رفتید
آخرین اخبار