معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: نظارت بر تاکسی‎ها و آژانس‎های اتومبیل کرایه به عهده شهرداری است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از گرگان ، محمدتقی قزل‎سفلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای نظارت شهرستان که پیرامون ساماندهی آژانس‎های تاکسی تلفنی در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیئت وزیران، نظارت و ساماندهی تاکسی‌های تلفنی و موسسات اتومبیل کرایه به عهده شهرداری است.

وی در ادامه تصریح کرد: صدور پروانه کسب این گونه موسسات به عهده اتحادیه است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه در این جلسه قانون سال 1390 در خصوص ساماندهی و نظارت موسسات تاکسی تلفنی که از سوی راهور اعمال می شود، قانون نظام صنفی و مصوبه هیئت دولت هر کدام مورد بحث و بررسی قرار گرفت بیان داشت: با وجود بررسی‎های انجام شده، برای اعمال نظر قطعی در این خصوص باز هم از استانداری استعلام صورت خواهد گرفت، تا تکلیف نحوه ساماندهی و نظارت بر آژانس‎های تاکسی تلفنی و اتومبیل کرایه به طور قطع روشن شود.

سیدمنصور باقری شهردار گنبدکاووس نیز یادآور شد: تعداد تاکسی تلفنی‌ها و موسسات اتومبیل کرایه شهر گنبدکاووس حدود 70 موسسه است که باید به طور جدی ساماندهی شود.

سعید میرزایی رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اذعان داشت: استعلام در خصوص صدور پروانه کسب و ساماندهی آژانس‎های تاکسی تلفنی و موسسات اتومبیل کرایه از مدیران استانی صنعت معدن تجارت اخذ شده است.

در این جلسه رئیس اتحادیه آژانس‎های تلفنی و پلیس راهنمایی رانندگی و راهور و نیروی انتظامی هر کدام راهکارهای قانونی و نظرات خود را در این زمینه ارائه دادند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.