كارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازيكنان تيم ملي به جز 2 موقعيت گلزني فشار لازم را بر روي دروازه قطر ايجاد نكردند تيم ما با تمام توان خود مقابل قطر بازي نكرد.

محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: عدم هماهنگي بين ملي پوشان در اين بازي مشهود بود و اين تيم كار سختي در ادامه بازي ها خواهد داشت مگر اينكه اتفاق جديدي در تيم ملي اتفاق بيفتد.

احمدزاده در ادامه اظهار داشت: تيم ملي ما صلابت لازم در خط حمله نشان نداد اما در خط دفاع موفق تر بودند.

وي درباره علمكرد تيم ملي قطر در اين بازي گفت: قطري ها هدفگذاريشان كسب يك امتياز بود كه با تساوي مقابل تيم ملي به هدفشان رسيدند، انتظارات از فوتبال و كي روش بيش از اينها بود كه نتوانستد اين انتظارات را برآورده كنند.

احمدزاده درباره تركيب تيم ملي بيان داشت: 2 هافبك دفاعي كنار هم نبايد قرار مي‌گرفتند و  بايد كي روش تغييراتي در تركيب تيم انجام مي‌داد سرمربي تيم ملي بايد به جاي تيموريان يك هافبك تهاجمي را در زمين بازي قرار مي‌داد كه اينكار را انجام نداد.

احمدزاده تصريح كرد: تيم ملي به جز يكي دو تا تغيير بازيكن در دفاع كناري و جناح راست با شكل و شمايل بازي قبلي به مصاف تيم ملي قطر رفت كه نتوانست سه امتياز بازي را بدست آورد.

وي درباره عملكرد اشكان دژاكه در تيم ملي گفت : متاسفانه اين بازيكن آماده نشان نداد با شرايط ناآماده وارد زمين بازي شد و عملكرد خوبي نداشت.

احمدزاده در باره پيش بيني آينده تيم ملي فوتبال گفت: ملي پوشان در اين دو بازي ناهماهنگ بودند و احتياط در كار كي روش خيلي زياد بود و اين يك مقدار ترس در رفتارش مشاهده مي‌شد.

كارشناس فوتبال بيان داشت: فوتبال ما تهاجمي است و كي‌روش بايد احتياط بيش از حد را كنار بگذارد و تفكرات هجومي را در تيم ملي تزريق كند.

گفتني است، تيم ملي فوتبال مقابل قطر در ورزشگاه آزادي با نتيجه صفر بر صفر متوقف شد و با كسب 4 امتياز در رده دوم گروهش قرار گرفت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار