رمان" فصل كبوتر" نوشته حسین فتاحی، با حضور فیروز زنوزی جلالی، علی الله سلیمی و محمد علی قاسمی در حوزه هنری مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری ؛ رمان فصل كبوتر، رمان برتر دومین جشنواره داستان انقلاب است كه  توسط انتشارات سوره مهر در سال 89 به چاپ رسیده است.
موضوع رمان فصل كبوتر روایت روزهای پیش از انقلاب است، روزهایی متلاطم و پرحادثه، روزهایی كه مردمان زیادی را با خود به خیابان‌ها كشاند و سرنوشت‌شان را تغییر داد. "فصل كبوتر" داستان یك كارگر كارگاه مبل‌سازی را روایت می‌كند، كارگری كه سالهاست مشغول به كار است و تجربه و مهارت كافی دارد، اتفاقا، از طرف صاحب‌كارش با پیشنهاد كار خوبی هم مواجه می‌شود و تلاش می‌كند تا با كار بیشتر، شرایط اقتصادی خود را اصلاح كند تا بتواند خانواده‌ی دختری را كه به او علاقه‌مند است، راضی به وصلت كند و ... .
حسین فتاحی مسئول آموزش داستان نویسی مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری است. وی تا به حال دهها كتاب ازجمله : بچه های سنگان ، آتش در خرمن ، زندانی قلعه هفت حصار و عشق سالهای جنگ را به رشته تحریر در آورده است.
 علاقه مندان می توانند از ساعت 16 چهارشنبه 31 خرداد به تالار اوستای حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان های حافظ و سمیه ، نرسیده به پل حافظ حوزه هنری مراجعه كنند./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار