فرمانده انتظامي تهران بزرگ در حاشيه مراسم امحاي سي دي‌هاي غير مجاز و مبتذل از دستگيري چهار عامل اصلي ارتكاب پارك طالقاني خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار حسين ساجدي نيا با بيان اينكه در پارك طالقاني تعدادي از افراد اقدام به تخريب شيشه‌هاي چهار دستگاه خودرو كردند ،صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: 4 نفر اصلی درگیری پارک طالقانی از سوي پليس دستگیر و دو نفر دیگر تحویل مراجع قضایی شدند.
 
فرمانده انتظامي پايتخت با بيان اينكه مجموعه پليس امنيت تهران بزرگ در سه روز گذشته طرح برخورد با اقلام غيرفرهنگي را در تهران بزرگ اجرايي كرد گفت: بيش از 4،5 ميليون سي دي غيرمجاز، مستهجن و2.5 میلیون بازی‌های خشن و غیرمجاز كشف شد كه متاسفانه ميزان كشفيات نسبت به سال گذشته برابر است.
 
وی بيان داشت: تولید‌کنندگان این سی‌دی‌ها قصد داشتند تا این محصولات را در تهران و شهرستان‌های اطراف توزیع کنند. که هم‌اکنون تمام اعضای این باند به همراه دستگاه‌ها و تجهیزاتشان تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
ساجدي نيا با اشاره به اينکه فيلم و بازي‌ها بايد داراي مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي باشند، گفت: در صورتي كه بازي‌ها و فيلم‌ها داراي مجوز از وزارت ارشاد نباشند با اين اقلام به عنوان محصولات غيرمجاز برخورد خواهد شد.
وي در ادامه تاکييد کرد: شاید پلیس در همه جا حضور نداشته باشد اما از نظر پیشگیری و پیگیری به صورت همه جانبه فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد. پلیس فرزند مردم است و در همین رابطه با هر گونه ناهنجاری مبارزه خواهد کرد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه در حال حاضر پخش فوتبال دغدغه شده است كه آيا فوتبال از سينما پخش شود يا تلويزيون گفت: اين در حالي است كه بايد ارتقا و همچنين توجه به مسائل فرهنگي در اولويت قرار گيرد و نظارت بر مجموعه‌هاي فرهنگي و توليد بازي و فيلم‌ها بايد به گونه‌اي باشد كه مردم به نمونه‌هاي خارجي مبتذل گرايش نداشته باشند.
ساجدي نيا در مورد امنيت پارك‌ها نيز به فعاليت گسترده پليس پارك و كوهستان اشاره كرد و گفت: پليس در همه جا حاضر است اما گاها افراد ناهنجار دست به اقداماتي مي‌زنند و موجب ناراحتي مردم مي‌شوند اما پليس قاطعانه با آنان برخورد خواهد كرد و اميدواريم ديگر شاهد بروز چنين حوادثي نباشيم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار