بررسی های کارشناسی نشان می دهد اطلاعات بیش از 1.5 میلیون کارت اعتباری به علت سهل انگاری یک شرکت تجاری در خطر افشا شدن قرار دارد و حتی ممکن است برخی از اطلاعات این کارتها در حال سوءاستفاده باشند.

 به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ گلوبال پيمنتساذعان کرد ، پردازش اطلاعات پرداخت های اینترنتی توسط این شرکت به گونه ای ایمن صورت نمی گیرد و همین مساله بسیاری از شهروندان آمریکایی را در معرض خطر قرار می دهد.

البته اطلاعاتی که به طور جدی در معرض هک شدن و افشا قرار دارند محدود به شماره های کارت های اعتباری و تاریخ انقضای آنها بوده و اطلاعاتی مانند اسامی دارندگان کارت ها ، آدرس و شماره های تامین اجتماعی آنها را در برنمی گیرند. اما افشای همین اطلاعات محدود هم سوءاستفاده از دارایی های افراد را ممکن می کند.

پل گارسیا مدیر گلوبال پيمنتس ضمن پذیرش مساله از مشتریان این شرکت عذرخواهی کرده و می گوید در حال انجام بررسی های کارشناسی برای حل این مشکل است. بی دقتی یاد شده تاکنون کاربران خدمات کارت اعتباری ویزا، مسترکارت، American Express Co  و Discover Financial Services را در کنار مشتریان چند بانک مشهور آمریکایی دچار مشکل کرده است.

برچسب ها: سایبری ، آمریکا ، کارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار