دایره معاضدت قضایی و واحد ابلاغ دادگستری زنجان به عنوان الگو دركشور معرفی می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان،رییس كل دادگستری استان زنجان

بابیان اینكه در این ارزیابی ها واحد اجرای احكام مدنی هم قابل الگو شدن در كشور معرفی شد، گفت: واحد ابلاغ دادگستری كل استان زنجان با استفاده از سیستم و نرم افزار نصب شده در چگونگی ابلاغ اخطاریه ها و احضاریه ها و احكام به عنوان الگو برای سایر دستگاه قضایی استان انتخاب شد.

گلمحمدی همچنین با قدردانی از اقدامات دادستان عمومی و انقلاب زنجان در حل مشكلات و معضلات شهری افزود:اقدام به موقع دادستان عمومی و انقلاب زنجان در خصوص آزاد راه زنجان – قزوین منجر به سفر وزیرراه و شهر سازی و معاونان وزیر به استان جهت رفع مشكلات راهها بویژه اتوبان زنجان – قزوین شد.

وی بر لزوم كمك فكری در مدیریت پرونده ها توسط مسئولان حوزه ها و واحدهای قضایی تاكید وخاطرنشان کرد: مدیریت پرونده ها به معنای دخالت در تراوشات ذهنی، استنباط ، استنتاج و استدلال قضایی نیست.

رییس كل دادگستری استان زنجان به تشكیل اتاق فكر در دادگستری كل استان زنجان و طرح تقدیر كاركنان دستگاه قضایی استان اشاره و خاطر نشان كرد: مسئولان حوزه های قضایی شهرستانها می توانند طرح تشویق و تقدیر از كاركنان رابا محور قرار دادن تلاش و كوشش، تكریم ارباب رجوع والگوهای برتررعایت حجاب را ،به اتاق فكر دادگستری كل استان زنجان ارائه كنند./س

برچسب ها: دادگستری ، الگو ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.