رییس اداره آموزش و پرورش بروجردلرستان درگفتگوباخبرنگارباشگاه جوان گفت: اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش باعث رونق آموزش در كشور می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان،فرج الله شاهوردی زاده' در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد اقزود: همه مسوولان اجرایی شهرستان در به ثمر رسیدن این طرح می بایستی آموزش وپرورش را یاری دهند.

وی اضافه كرد: طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش طرح عظیمی برای تربیت دانش آموزان است و ریشه در اعتقادات و فرهنگ دینی اسلام دارد.

شاهوردی زاده گفت: استقرار نظام 3-3-6 شروع طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش است كه برای اجرای طرح 3-3-6 در شهر بروجرد همه امكانات مهیا شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد نیز گفت: در اجرای طرح تحول بنیادین در شهرستان باید با برنامه ریزی دقیق پیش برویم.

بیژن داودی' افزود: برای اجرای این طرح اگر قرار است از نیروهای مازاد راهنمایی استفاده شود باید از كسانی بهره گرفت كه انگیزه بالایی برای ورورد به دوره ابتدایی دارند.

وی اظهار داشت: مقطع ابتدایی از حساسیت ویژه ای برخودار است كه اگر از نیروهای متخصص استفاده نشود ممكن است مشكلاتی به وجود آید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.