با هدف افزايش ضريب ايمني شهروندان و با اجراي اقدامات متعدد ترافيكي در سال گذشته بزرگراهها و معابر منطقه 15 ايمن سازي شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سيد احمد صفوي شهردار منطقه 15 در اين خصوص اظهار داشت: با پيش بيني به عمل آمده اين روند به صورت گسترده در سال جاري نيز اجرا خواهد شد.
صفوي در ادامه يادآور شد: در راستاي ايمن سازي بزرگراهها و معابر در سال گذشته 25 مورد اصلاح هندسي، حدود 500 كيلومتر خط كشي محوري، خط كشي پيش از يك هزاربلوك عابر پياده و 300 ايستگاه اتوبوس و بيش از يك هزار و 100 مورد نوشتار و فلش اجرا شده است.
وي افزود: نصب، بازسازي و نگهداري 90 چراغ راهنمايي و رانندگي، نصب و نگهداري حدود چهار هزار عدد علائم رانندگي، نصب و نگهداري يك هزار و 400 متر مربع تابلوي شناسايي و تعيين مسير و نصب و تعمير و نگهداري سه هزار و 500 جانپناه ايمنيي و گاردريل و نصب، تعمير و نگهداري چهار هزار و 800 متر طول نرده از ديگر فعاليتهاي اين حوزه است.
شهردار منطقه 15 در ارتباط با اقدامات اجرايي در زمينه افزايش ضريب ايمني عابران پياده گفت: نصب شش دستگاه پل هوايي عابر پياده، 110 دستگاه سرپناه ايستگاه اتوبوس، تعمير و نگهداري 45 پل عابر و تعمير و نگهداري 150 سرپناه، احداث يك هزار و 720 متر مربع معبر جهت معلولين و سالمندان ، احداث توسعه و ساماندهي پنج پايانه و توقفگاه و نصب 150 مورد پل عابر پياده هم سطح ايستگاه اتوبوس از فعاليتهاي اين حوزه در سال گذشته بوده است.
شايان ذكر است: ارائه آموزش ترافيكي به 38 هزار دانش آموز با هدف ارتقا فرهنگ عبور و مرور و آموزش سه هزار و 860 موتور سوار براي فرهنگ سازي از ديگر عملكردهايي معاونت حمل و نقل و ترافيك در راستاي جامعه ايمن در سال 90 است./ز
برچسب ها: معابر ، شهرداری ، صفوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار