رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی گفت: با 2 تیم در لیگ های جوانه و آینده سازان شرکت می کنیم هدفمان پشتوانه سازی در کاراته است.

جواد سلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پشتوانه سازی را سرلوحه کار خود قرار داده ایم لیگ کاراته استان را در رده های نوجوانان و جوانان برگزار می کنیم و با در نظر گرفتن پاداش برای تیم های برتر، انگیزه را در میان تیم های شرکت کننده بیشتر می کنیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز لیگ های نوجوانان و جوانان را در سطح استان برگزار کرده و برترین ها را اوایل ماه جاری به مسابقات بین المللی ترکیه اعزام کردیم به طور حتم تیم های برتر امسال نیز به نحوی تشویق خواهند شد.

سلیمی افزود: امسال با 2 تیم در لیگ های جوانه و آینده سازان شرکت می کنیم البته اگر حامی مالی مناسبی پیدا می کردیم در لیگ بزرگسالان نیز تیم داری می کردیم.

سلیمی در مورد فعالیت های سبک های کاراته در سطح استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به جز 2 تا 3 سبک تمامی سبک های تحت نظر فدراسیون کاراته در استان آذربایجان غربی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان سبک ها را حمایت کرده و درصدد تقویت کاراته استان هستیم معتقدم سبک ها و هیئت های تابعه بازوان هیئت های استانی هستند و باید آنها را مورد حمایت قرار داد.

سلیمی در مورد برنامه های هیئت کاراته استان گفت: برنامه های هیئت کاراته طبق برنامه از پیش تعیین شده در حال برگزاری است، برگزاری کلاس های داوری و مربیگری و میزبانی اردوهای تیم ملی و پیکارهای بین المللی را در دستور کار داریم.

وی در مورد میزبانی مسابقات بین المللی کاراته خاطرنشان کرد: قصد داشتیم مسابقات ستارگان جهان را به میزبانی آذربایجان غربی برگزار کنیم ولی برگزاری مسابقات شرایطی را می طلبد که در حال حاضر قادر به برگزاری آن نیستیم.

سلیمی افزود: برنامه ای تدوین کرده و طی آن میزبانی یکی از مسابقات بین المللی را برعهده خواهیم گرفت.

نائب رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در مورد این کمیته نیز گفت: کلاس داوری آسیا، 28 خرداد در عربستان برگزار می شود و 20 داور ایرانی برای کسب درجه JB (جام B آسیا) راهی این کلاس می شوند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار