با هدف توسعه زیرساخت های ورزشی به زودی بزرگترین زمین چمن مصنوعی منطقه 15 با بهترین امکانات و براساس استانداردهای جهانی در بوستان آزادگان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این راستا معاونت فنی و عمران منطقه نسبت به محوطه سازی زمین یادشده اقدام کرده و به زودی چمن مصنوعی آن نیز نصب خواهد شد.

ساسان مسعودی معاون خدمات شهری و فضای سبز منطقه 15 در ادامه اظهار داشت :  تمامی اقدامات مربوطه به محوطه سازی زمین شامل 13 هزار متر مکعب خاکبرداری ، 500 متر طول جدول گذاری ف هفت هزار و 630 متر مکعب مخلوط ریزی و یک هزار و 760 متر مکعب بیس ریزی و اجرای عملیات آسفالت در سطحی معادل یازده هزار و 500 متر مربع با بهره گیری از یک هزار و 412 تن آسفالت به اتمام رسیده است.

مسعودی گفت: شهرداری منطقه به منظور ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان درصدد است تا با ایجاد امکاناتی نظیر رختکن ،سرویس بهداشتی و پیست دومیدانی در اطراف زمین چمن یاد شده شرایط مناسبی را برای اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران در محوطه ای بسیار مناسب  و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین محل به دلیل واقع شدن در بوستان آزادگان فراهم آورد.

گفتنی است، در حال حاضر 45 زمین چمن مصنوعی در سطح محدوده منطقه 15 فعال و در حال بهره برداری توسط شهروندان می باشد که بالاترین آمار درسطح نواحی منطقه 22 گانه است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار