مدیر عامل سازمان پایانه هاي شهر تهران گفت: به منظور ایجاد امکانات رفاهی بیشتر مسافران که به پایانه های شهر تهران مراجعه می کنند بزودی سیستم اینترنت و وایرلس در همه پایانه ها و شهر راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا حاجی بیگی افزود: در حال حاضر سیستم وایرلس در پایانه بیهقی به مراجعه کنندگان سرویس دهی می کند اما طی دو سال آینده این سیستم در 2 پایانه پایتخت راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: تا به حال هم هرمشکلی در زمینه سرویس اینترنتی بی سیم در پایانه بیهقی پیش آمده سریعا از سوی سازمان پایانه ها پیگیری و مرتفع گردیده است.

وی با اشاره به  ارتباط مستقیم شهروندان با مدیریت سازمان پایانه ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد: از آنجایی که معتقدیم برای خدمات رسانی بهتر با مردم در ارتباطی مستقیم باشیم تا بتوانیم خیلی سریع ار مشکلات اجتماعی مطلع شده و درصدد رفع آن برآییم ارتباط مستقیم مدیریت را با شهروندان برقرار کرده ایم.

حاجی بیگی در پایان نیز عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه نارسایی در خدمات رسانی با تماسی با شماره تلفن 88739050 به صورت شبانه روزی مشکلات ، درخواست ها ، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند و مطمئن باشند در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار