معاون امور مناطق شهرداري تهران در بازديد از پروژه شهيد زين الدين گفت: با بهره برداري از سه طرح مهم بزرگراهي ، تا پايان سال شاهد تحولات بزرگي در منطقه 4 خواهيم بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، عيسي شريفي پس از بازديد ميداني از پروژه شهيد زين الدين كه با حضور مازيار حسيني معاون فني و عمران شهرداري تهران ،حسين كريميان شهردار منطقه 4 و چندي از مديران كل شهرداري تهران انجام شد در جلسه با اعلام اين خبر افزود: خوشبختانه طرح شهيد زين الدين با سرعت خوبي در حال انجام است و با توجه به نقش كليدي و مهم آن در شهر تهران ،بهره برداري از  اين طرح تا قبل از بازگشايي مدارس كمك شاياني به رواني ترافيك شرق و شمال شرق تهران خواهد داشت  و اميدواريم بتوانيم تا قبل از 15 شهريور شاهد افتتاح اين طرح مهم و كليدي باشيم.

معاون امور مناطق شهرداري تهران ضمن تقدير عملكرد مطلوب شهرداري منطقه 4 در افزايش سرعت اين پروژه ادامه داد: تلاش كريميان در آزادسازي و رفع معارضين باقي مانده طرح بزرگراهي شهيد زين الدين امكان ناپذير است و خوشبختانه با تلاش ايشان بسياري ازمشكلات موجود در اين پروژه رفع شده است .

شريفي، پروژه شهيد زين الدين را يكي از مهمترين پروژه هاي بزرگراهي امسال عنوان كرد و تصريح كرد: با توجه به ويژگي مهم اين پروژه كه شرق و غرب تهران را در محدوده ورد آورد كرج به هم متصل مي كند بايداقدامات شاخصي در اين پروژه اجرا شود.

وي  اظهار داشت: ورودي اين پروژه دروازه شرقي تهران است و بايد طراحي مناسب ، نورپردازي ، زيباسازي و فضاي سبز بسيار زيبا در ابتداي اين پروژه بزرگراهي صورت گيرد تا عظمت اين پروژه نمايان شود.

شريفي در ادامه از شهردار منطقه 4 خواست تا ضمن بهسازي كندروهاي شهيد زين الدين مشكلات پروژه ي ادامه بزرگراه شهيد باقري يكي ديگر از مهم و كليدي منطقه 4 است را با سرعت رفع كند .

معاون امور مناطق شهرداري تهران در ادامه تاكيد كرد: ادامه بزرگراه شهيد همت كه به بزرگراه شهيد خرازي است و به وردآورد متصل مي شود بايد همزمان با اين پروژه افتتاح شود تا ترافيك تهران به حداقل كاهش يابد.

در ادامه مازيار حسيني معاون فني و عمران شهرداري تهران با اشاره به اين كه اتفاقات بزرگي در منطقه 4 در حال رخ دادن است ، بيان كرد: در حال حاضر فضاي خدمت رساني به مردم فراهم شده و بايد از اين فضا بهره لازم را برد .

حسيني اضافه كرد : در منطقه 4 شهرداري تهران علاوه بر پروژه شهيد زين الدين ، دو پروژه مهم و كليدي بزرگراهي ديگر شامل ادامه بزرگراه شهيد باقري و تقاطع تلو با بزرگراه شهيد بابايي در دست اقدام است و بيشترين هماهنگي بين اين معاونت و منطقه 4وجود دارد كه سرعت اجراي طرح ها را افزايش داده است.

معاون فني و عمران شهرداري تهران گفت: پروژه شهيد باقري به ايستگاه آخر رسيده است و انشاءالله تا پايان سال جاري به بهره برداري مي رسد و در كنار بزرگراه امام علي(ع) كمك شاياني به كاهش ترافيك تهران خواهد كرد.

در ادامه حسن كريميان شهردار منطقه 4 به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در طرح شهيد زين الدين پرداخت و خاطرنشان كرد: با توجه به نقش كليدي پروژه شهيد زين الدين در شرق تهران و تاكيد شهردار محترم  تهران بر افتتاح اين طرح درزمان پيش بيني شده تلاش مي كنيم تا موعد مقرر شاهد افتتاح اين طرح باشيم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار