رييس مجلس شوراي اسلامي در آينده نزديك در آستانه برگزاري مسابقات المپيك لندن در محل اردوي تيم ملي كشتي كشورمان حاضر خواهد شد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فدراسیون كشتی، علی لاریجانی رييس مجلس شوراي اسلامي در دیدار با سرپرست فدراسیون كشتی از حضور خود در محل اردوي تيم ملي كشتي در روزهای آینده به منظور آگاهي از چگونگي آماده‌سازی نمایندگان ورزش ایران در المپیك خبر داد.


وی در دیدار ' حجت‌اله خطیب ' تاكید كرد كه قصد دارد تمرین های كشتی گیران ایران پیش از اعزام به المپیك لندن را ببیند.

بر اساس اين گزارش در این دیدار صمیمانه كه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد، رئیس مجلس ضمن تبریك دوباره قهرمانی تیم‌های ملی كشتی آزاد و فرنگی در جام‌های جهانی آذربایجان و روسیه، عملكرد كشتی‌گیران در این رقابت‌ها را بسیار خوب دانست و از تلاش مسئولان فدراسیون، كادرفنی و كشتی‌گیران تقدیر و تشكر كرد.

در ادامه این دیدار حجت‌اله خطیب سرپرست فدراسیون نیز گزارش كاملی از عملكرد فدراسیون كشتی در طول مدت حضورش در فدراسیون ارایه داد.

خطیب در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم‌های ملی كشتی آزاد و فرنگی در رده‌های مختلف سنی در رقابت‌های آسیایی و جام جهانی، حمایت ویژه رئیس و نمایندگان مجلس را از ورزش اول كشور خواستار شد.

سرپرست فدراسیون كشتی همچنین گزارشی از وضعیت آماده‌سازی و پشتیبانی تیم‌های ملی برای حضور در المپیك 2012 لندن را نیز به رئیس مجلس ارائه داد.

س2/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار