عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: مسير و راه اصولگرايان براي حضور در عرصه انتخابات سال آينده هموار است و همه اصولگرايان براي موفقيت بايد زير چتر وحدت قدم بردارند.


حجت الاسلام محمد رضا آشتياني عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه همه اصولگرايان براي موفقيت بايد زير چتر وحدت قدم بردارند، اظهار داشت: قرار است جلساتي مبني بر حركت به سمت وحدتي مستحكم تر ميان اصولگرايان برگزار شود.  
 
وي با اشاره به سه دوره حضور اصولگرايان در صحنه سياست و استقبال مردم از آنان عنوان كرد:‌ مسير و راه اصولگرايان براي حضور در عرصه انتخابات سال آينده هموار است چرا كه توده مردم به افراد موجود در راه دين و قرآن علاقه مند هستند و به آنها راي مي‌دهند.  
 
عضو جامعه مدرسين با اشاره به سه دوره حضور حداكثري اصولگراها در مجلس گفت:‌ با توجه به اينكه طي چند سال اخير مجلس و دولت به واسطه اصولگرايان اداره شده است اگر اين جريان بر مبناي اصولگرايي و تعامل با مردم گام بردارد به طور قطع در آينده هم پيروز عرصه سياسي خواهد شد.  
 
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم خاطر نشان كرد: مردم با مشاهده و دلسوزي و عملكرد مناسب نمايندگان اصولگراي مجلس از تصميم خود راضي مي‌شوند و حمايت خود را مصرانه در عرصه‌هاي ديگر سياسي اجتماعي دنبال مي‌كنند./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار