تولیدکنندگان و فعالان نمونه بخش کشاورزی و دامی استان تهران به مناسبت هفته جهاد کشاورزی معرفی و با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه 21 تا 27 خرداد هفته جهاد کشاورزی است، گفت: هر سال گروهی شامل تولیدکنندگان، آموزش، ترویج و بخش های تخصصی با در نظر گرفتن شاخص ها، کشاورزان و دامداران نمونه را انتخاب و معرفی می کنند.

وی افزود : امسال 57 نفر از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی و دامی نمونه شناخته شدند که 15 درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند.

موسوی اضافه کرد: این افراد در بخش های تولیدات زراعی، باغی، دامی، شیلات، آبخیزداری، آبزی پروری، منابع طبیعی، دامپزشکی، عشایری، تولیدات انواع گل و انواع محصولات کشاورزی در سطح استان تهران نمونه شناخته شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: عملکرد کمی و کیفی در واحد سطح، میزان مصرف آب، ضریب تبدیل مصرف انرژی و تنظیم دوره ای بهره وری از جمله شاخص ها برای انتخاب این افراد بوده است.

مراسم تجلیل از تولید کنندگان و فعالان نمونه بخش کشاورزی و دامی استان تهران در سالن اجتماعات سازمان حفاظت محیط زیست واقع در پارک پردیسان با حضور آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، تمدن استاندار تهران و ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار