موفقيت عملكرد معاونت هنري تنها در گرو رضايت‌مندي هنرمندان حاصل مي‌شود.

باشگاه خبرنگاران،معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از ابتداي فعاليتش در اين زمينه طبق رويه بسياري از مسئولان وعده‌هاي فراواني داد.
وي در خصوص مرتفع شدن انتظارات هنرمندان نسبت به مسائل مختلف بخصوص در عرصه تئاتر برنامه‌ريزي‌هاي متعددي انجام داد.
تغيير مديريت ها بصورت مستمر و پي درپي در طول زماني كه وي در اين سمت قرار دارد بسيار اتفاق افتاد و هركدام از اين تغييرات نيز رويداد‌هاي متفاوتي را در پي داشت.
مهمترين مسئله‌اي كه معاونت هنري از زمان حضورش در اين سمت به آن توجه ويژه‌ نشان داد رسيدگي به هنرمندان شهرستاني،ارتقاي كيفي تئاتردر سراسر كشور و پرداخت به وضعيت گروه‌ها بود.
اين اقدام حركتي بسيار منصفانه به حساب مي‌آيد؛زيرا كمبود‌ها در اين حوزه هميشه گريبانگير گروه‌هاي شهرستاني  بوده است و اين توجه تا حدودي انگيزه كار را در گروه ها بالاتر برد.
هنرمندان شهرستاني در بيشتر اوقات آثاري ارزشمند خلق مي‌كنند و پتانسيل كاري آن‌ها انكار ناشدني است.
تنها مسئله مهمي چون "حمايت" مي‌تواند آنها را به بالندگي هر چه بيشتر برساند،موضوعي كه حق طبيعي آن‌هاست.
اما مسئله اين جاست كه توجه معاونت هنري به مشكلات هنرمندان شهرستاني كمي رسيدگي به مسائل موجود در تهران را كمرنگ كرده است.
هنرمندان تهراني در عرصه تئاتر هر روز با مشكلات جديد روبرو مي‌شوندو به هر كس روي آوريم از وضعيت موجود در اين وادي سر شكايت و گله مي‌گشايد.
به طور حتم عملكرد يك مسئول زماني با موفقيت روبرو مي‌شود كه رضايت‌مندي به ميزان مطلوب ايجاد كرده باشد.
اين رضايتمندي به كارنامه او و سابقه كاري‌اش كمك بسيار مي‌كند،اما متاسفانه سليقه‌اي عمل كردن بسياري از مديران و مسئولان و يا تمركز بر روي يك موضوع بخصوص باعث مي‌شود كه در مجموع فعاليت‌هاي آن حوزه خاص با ارتقاي سطح كيفي روبرو نشويم و به قول معروف در جا بزنيم./ه
يادداشت از:شيوا حميدخاني

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار