کليساي مرکزي انگلستان، با انتقاد از پيشنهادات دولت براي تصويب قانون ازدواج همجنسگرايان، آنرا گامي بلند براي نابودي تدريجي جامعه دانست.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران؛ اين کليسا با "احمقانه" خواندن قانون ازدواج همجنسگرايان، تصريح کرد: هيچ يک از اديان الهي پذيراي چنين قانوني نبوده و اکثر شهروندان هرچند با اعتقادات مذهبي ناچيز نسبت به آن اعلام انزجار کرده اند.

سازمان هاي مذهبي اجازه نخواهند داد قوانين و اصول کلي آنان در مورد ازدواج با اين طرح دولت براي همجنسگرايان تغيير کرده يا زير سوال برد.

هزاران سال و در اعصار مختلف روابط ميان همجنسان هرگز همسري نبوده و اکنون نيز جامعه پذيراي آن نخواهد بود.

8 سال پيش نيز زمزمه هايي براي تصويب اين قانون مطرح گرديد که با مخالفت هاي عمومي لغو شد.

کليساي انگلستان خاطرنشان کرد: افراد بيمار و نادان که تمايل به همجنسگرايي دارند، بايد هم از سوي دولت و هم مردم طرد شده و تحت درمانهاي رواني قرار گيرند.

دولتمرداني هم که از اين افراد حمايت و براي قانوني شدن اقدامات آنان تلاش مي کنند، همانند خود آنان بي خرد هستند.

انجمن حمايت از ازدواج همجنسگرايان، نيز در پاسخ به اين گزارش کليسا اظهار کرده است؛ هنوز هيچ مدرک يا شاهدي در مورد تاثير قانوني شدن ازدواج همجنسگرايان بر سلامت رواني جامعه بدست نياورده ايم و کليسا با اغراق در اين باره، سعي مي کند مردم را از آن بترساند.

سالهاي گذشته نيز کليسا و ديگر مراکز مذهبي در مورد هزاران کودک تک والد(فرزندان طلاق) انگليسي نيز هشدار داده بود و هيچ اصلاحي در اين باره انجام نگرفت، ما نيز اهميتي به اين هشدارها نمي دهيم!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار