شناگر تیم ملی گفت: قرار است تیم ملی فردا به مسابقات ترکیه اعزام شود اما تاکنون زمان پرواز را به ما اطلاع ندادند.


 افشین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قرار است فردا 24 خرداد با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک راهی ترکیه شویم اما تاکنون از زمان پرواز بی اطلاعیم .
وی گفت: از زمان بازگشت ازمسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خشایار حضرتی مربی تیم ملی  نیز در جلسه پایانی تمرینات حضور نداشت.
عسگری افزود: از 25 خرداد ماه آغاز می شود  و سفر در صورتیکه تیم ملی فردا به این رقابت ها اعزام شود با توجه به اینکه پس از حضور در ترکیه از 25 خرداد  ماه بلافاصله رقابت ما برای کسب مجوز المپیک آغاز می شود به همین دلیل فرصت زیادی برای آشنایی با شرایط مسابقات نداریم.
وی تصریح کرد: پیش ازاین به ما اعلام کردند که سفر تیم ملی به مسابقات ترکیه لغو شده است اما بار دیگر به ما اعلام شد که تیم ملی به این رقابت ها اعزام خواهد شد.
 وی خاطر نشان کرد: به اعتقاد من تمرینات تیم ملی پیش از اعزام به رقابت های مالزی در شرایط بهتری پیگری می شد اما پس از آن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.
 وی یاد آور شذد: با توجه به اینکه در شرایط مناسبی تمرینات آمادگی خود را دنبال نکردیم به همین دلیل کسب ورودی المپیک چندان آسان نخواهد بود .
وی گفت: با وجود اینکه پیش از این اعلام کردند که تیم ملی  فردا به ترکیه اعزام می شود اما با توجه به اینکه تاکنون زمان اعلام پرواز را به ما اعلام نکرداند تا این لحظه سفرمان به ترکیه قطعی نیست.
 خاطر  نشان می شود: تیم ملی شنای کشورمان پس از انجام تمرینات آماده سازی فردا راهی ترکیه محل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی می شود./ق
برچسب ها: شنا ، المپیکی ، عسگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار