كماندار شانس كسب سهميه تيم ملي ريكرو بانوان گفت: در مسابقات جهاني آمريكا شانس كسب سهميه انفرادي را هم داريم اما سهميه تيمي برايمان مهمتر است.

ساره اسدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تصريح كرد: اردوي خوبي را هفته قبل در تركيه پشت سر گذاشتيم كه به خصوص از لحاظ روحي كمك بزرگي برايمان بود البته تمرينات تير اندازي و ركوردگيري را هم از ساعت هفت صبح تا شش بعد از ظهر پشت سر مي گذاريم و ركوردهاي خوبي هم ثبت كرديم.

وي ادامه داد: اگر من ، دهقان و محمودي در هفته باقيمانده سطح ركوردهايمان را در همين حد نگه داريم امكان گرفتن سهميه را داريم البته در بخش تيمي هنوز كشورهايي مثل آمريكا و ژاپن هم سهميه نگرفته اند و با توزيع تنها 3 سهميه كار برايمان سخت است در بخش انفرادي نيز چهار سهميه باقي مي ماند .

اسدي تاكيد كرد: ما امكان گرفتن سهميه در هر 2 ميدان را داريم اما اولين تلاشمان برگرفتن سهميه تيمي متمركز شده است.

سليم اف تغييري درتيم نداد

كماندار ريكروبانوان اشاره كرد: سليم اف سرمربي جديد تيم ملي در فاصله 3 هفته مانده به مسابقات آمريكا هدايت تيم را بر عهده گرفت و در اين ميان صلاح ديد استيل تير اندازي بازيكنان را تغيير ندهد چون هر تغييري حداقل به يك  ماه زمان براي جا افتادن نياز دارد وي تنها به اصلاح حركات قبلي بازيكنان پرداخت و به اين ترتيب افتي هم در تيم ايجاد نشد.

اسدي خاطرنشان كرد: اوايل كار با توجه به فاصله كم تا المپيك عوض شدن مربي برايمان سخت بود اما به هر نحوي اوضاع آرام شد و حالا هم ديگر با شرايط كنار آمده ايم و هر چند همه چيز مثل روز اول نيست از نظر تجهيزات هم كمبودهاي موجود در تيم تا جاي ممكن در تركيه رفع شد/آق

برچسب ها: ساره ، سهمیه ، ریکرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار