رئيس سازمان بسيج سازندگي، مواد مخدر و اشتغال را 2 محور آسيب در كشور عنوان كرد و افزود: كشور ما به عنوان الگوي جوامع اسلامي بايد تمام توان خود را براي مبارزه با اين آسيب ها به كار گيرد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، كارگروه بررسي مسائل مربوط به اشتغال، صبح امروز با حضور سردار خراساني رئيس سازمان بسيج سازندگي، معاونت آموزش و اشتغال سازمان بسيج سازندگي و همچنين مسئولان معاونت هاي آموزش و اشتغال استان هاي همدان، كرمانشاه، مازندران، خراسان رضوي، گلستان و فارس برگزار شد.

سردار خراساني در ابتداي اين نشست، مواد مخدر و اشتغال را 2 محور آسيب در كشور عنوان كرد و افزود: با توجه به اينكه بسياري از فسادها، جنايات، معضلات و مشكلات خانوادگي از اين دوعامل ناشي مي شود، كشور ما به عنوان الگوي جوامع اسلامي بايد تمام توان خود را براي مبارزه با اين آسيب ها به كار گيرد.

وي افزود: فعاليت هاي مقطعي و كم عمق در مبارزه با اين آسيب ها كارگشا نيست بلكه به منظور پيشگيري از اين آسيب ها بايد اقدامات پر تيراژ واقعي كه صرفاً به دنبال ارائه آمار نيستند صورت گيرد.

براساس اين گزارش در ادامه نشست حاضران در جلسه به ارائه گزارش و پيشنهادات خود در زمينه گسترش فعاليت هاي اشتغال زايي پرداختند.

كارگروه اشتغال سازمان بسيج سازندگي با دو محور بحث و بررسي در خصوص مشاغل خانگي و همچنين طرح توسعه و احياي اراضي كشاورزي با هدف ايجاد اشتغال مولد صبح امروز در سازمان بسيج سازندگي تشكيل شد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار