شناگر تیم ملی کشورمان گفت: تاکنون مشکل خروج از کشورم برای حضور در مسابقات ترکیه برطرف نشده است.

محمد بيداريان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قرار است فردا برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک راهی ترکیه شویم و با توجه به اینکه مشکل خروج از کشور من تاکنون برطرف نشده است به شخصه به دنبال برطرف کردن این مشکل هستم.

وی گفت: در هر فدراسیونی انجام امور اداری برای برطرف شدن مشکل خروج ورزشکاران بر عهده نماینده ای از سوی فدراسیون است اما متاسفانه در فدراسیون شنا این مسئولیت بر گردن شخص ورزشکار است، البته این مشکل حل شدنی است و این احتمال وجود دارد که با یک روز تاخیر راهی ترکیه شوم.

 بیداریان افزود: پیش از  این دچار مصدومیت شده بودم و پس از بازگشت از مالزی در  حال حاضر در شرایط بهتری به سر می برم و در مسابقات انتخابی توانستم به خوبی ظاهر شوم.

وی تصریح کرد: مسابقات ترکیه حکم انتخابی  المپیک را دارد در مسابقات دربی یک ثانیه و در بهترین رکوردی که به ثبت رساندم 30 صدم ثانیه  تا رسیدن به المپیک فاصله دارم.

شناگر تيم ملي کشورمان خاطر نشان کرد: طبق قوانین فدراسیون جهانی برای دریافت وایت کارت عملکرد شناگران در آخرین رقابت بین المللی پیش از المپیک مورد ارزیابی قرار می گیرد و بهترین فرد از طریق این کارت جواز حضور در المپیک را بدست می آورند در رقابت های جهانی شانگهای چین من به همراه محمد علیرضایی و سعید آشتیانی شرکت کردیم و رکورد من بهتر از دو ملی پوش دیگر بود به همین دلیل از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در المپیک انتخاب شدم.

بیداریان اظهار داشت: قرار است از طریق وایت کارت در رشته 100 متر کرال سینه شرکت کنم و پیش از این ملی پوش اعزامی از طریق فدراسیون کشورمان  انتخاب می شد.

 وی در پایان یاد‌آور شد: امیدوارم با تلاش فدراسیون و زحماتی که تاکنون برایم کشیده شده بتوانم در این رقابت ها نتایج قابل قبولی را بدست آورم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.