مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی پایان خردادماه و در راهنمایی و متوسطه 15 تیرماه است

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از بندرعباس، احمد اخوندی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای گفت: با توجه به ضرورت سازماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی به منظور تحول بنیادین در آموزش و پرورش در راستای نظام جدید آموزشی(3-3-6) و استقرار پایه ششم ابتدایی، آخرین مهلت ثبت‌نام دانش آموزان در مقطع ابتدایی تا پایان خردادماه و برای دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه  15 تیرماه تعیین شد.

وی افزود: لازم است اولیا برابر زمان‌بندی تعیین شده به همراه مدارک مورد نیاز به مدارس مراجعه کرده و ثبت‌نام فرزندان خود را انجام دهند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: علاوه بر ثبت‌نام الکترونیکی مراجعه حضوری اولیا به مدارس نیز ضروریست ضمنا هزینه بیمه حوادث دانش‌آموزان نیز 15 هزار ریال تعیین شده است.

آخوندی تاکید کرد: اولیا علاوه بر هزینه بیمه حوادث و کتب دوره ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هزینه دیگری را نباید پرداخت کنند.

به گفته وی، شهریه مدارس غیردولتی تا اطلاع ثانوی براساس نرخ سال گذشته بوده و نرخ جدید بعد از اعلام،به مدارس ابلاغ خواهد شد.

این مسئول در پایان یادآور شد: پرداخت هر گونه هزینه اضافی تحت عنوان "هوشمند سازی" در مدارس غیردولتی توجیه قانونی ندارد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.