معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: با تملک بیش از 7 هزار و 300 متر مربع عرصه و اعیان مسکونی 100 درصد معارضین دو طرح بزرگ فرا منطقه ای بزرگراه شهید آیت الله صدر آزاد شدند.

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور اجرای دو طرح بزرگ فرا منطقه ای ورودی تونل صدر نیایش و بزرگراه طبقاتی شهید صدر بیش از 4 هزار و 300 متر مربع عرصه و حدود 3 هزار متر مربع اعیان مسکونی در محدوده شهرداری منطقه یک با هزینه ای بالغ بر 221 میلیارد ریال تملک و آزاد سازی شد.
وی بیان کرد: پروژه طبقاتی بزرگراه شهید صدر از بزرگراه امام علی (ع) آغاز و پس از طی مسیر شرق به غرب وارد دهانه تونل شمالی صدر-نیایش شده و دهانه خروجی تونل در بزرگراه نیایش خارج خواهد شد.
شیری تصریح کرد: مسیر تونل مذکور که در محدوده شهرداری منطقه یک قرار خواهد گرفت 350 متر با 29 معارض ملکی است که معارضین فاز نخست این پروژه بدون حتی یک مورد اعمال ماده 9 قانون تملک اراضی و با در نظر گرفتن کلیه حقوق شهروندان هتک و آزاد سازی شده است.
وی گفت: فرآیند تملک معارضین فاز دوم پروژه طبقاتی بزرگراه صدر نیز به جدیت در دست اقدام و پیگیری است و طبق برنامه زمان بندی به اتمام خواهد رسید./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار