رئیس دادگستری آبادان گفت: ساختمان جدید دادگستری ظهر دیروز در این منطقه افتتاح شد که جزو بزرگترین ساختمان‌ها در کشور است.


نعمت‌الله بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: وجود یک ساختمان جدید که در شأن شاکی پرونده و متهمی که امیدوار به رعایت عدل است، برای ما به‌عنوان یک وظیفه تلقی می‌شود.

وی افزود: امروز ما مفتخر هستیم که بعد از 50 سال ساختمان دادگستری آبادان را با همت مسئولان کشوری و استانی جابه جا کنیم و به محل فعلی انتقال دهیم.

رئیس دادگستری آبادان در خصوص جذب نیروهای جدید گفت: ما درصدد هستیم جذب نیرو در بخش انسانی را افزایش دهیم و به زودی مشکلات در این زمینه رفع می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون 39 درصد قاضی و 29 درصد کارمند در دادگاه‌های شهرستان آبادان مشغول انجام وظیفه هستند.

بهروزی با اشاره به جابه‌جایی صورت گرفته در ساختمان دادگستری آبادان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نقل و انتقال وسایل و تجهیزات دادگستری شهرستان بعد از ساعت 12 صورت می‌گیرد و شهروندان می‌توانند طبق روال کاری روتین، ساعات اولیه صبح برای انجام امور جاری به دادگستری مراجعه کنند.

وی ادامه داد: از نخستین بخش‌های دادگستری که وارد ساختمان جدید شده به ارشاد قضایی، بازپرسی، دفتر کل دادگستری، شعبه دو و شعبه چهار می‌توان اشاره کرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با امور فرهنگی و بسترسازی مناسب در لایه‌هایی از جامعه که هنجارشکن هستند، آمار جرم را به حداقل برسانیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.