رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر از دستگیری چهار شکارچی متخلف سابقه دار در این شهرستان خبر داد .

محمد مهدی توکلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در کاشمر اظهار داشت : مامورين يگان حفاظت اداره محيط زيست كاشمر حين گشت زني در ارتفاعات اكبر آباد از توابع بخش كوهسرخ ، گروهي از متخلفين شكار و صيد مسلح به سلاح گلوله زني و در حال رد زني وحوش بودند را مشاهده و قبل از اقدام به شكار، آنان را دستگير می کنند.
وی با بیان این که دستگیر شدگان از شهرستان های مجاور به شکارگاه های بخش کوهسرخ عزیمت کردند یادآور شد : از ناحيه اين گروه چهار نفره يك قبضه سلاح گلوله زني 270 مجهز به دوربين پيشرفته به همراه سه دستگاه دوربين شكاري و تعدادي فشنگ كشف و ضبط شد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر یاد آور شد : ضابطین قضایی پس از تكميل پرونده جهت سير مراحل قانوني ، افراد دستگیر شده را به جرم شروع به شكار غير مجاز در فصل و زمان ممنوعه و تكرار جرم به دادگاه عمومي بخش كوهسرخ معرفي کردند.
توکلی با تاکید بر این که شكار و صيد غير مجاز در 6 ماهه اول سال كه فصل زاد و ولد و توليد مثل وحوش و پرندگان وحشي ميباشد به تنوع زيستي و حیات وحش منطقه ضربات جبران ناپذيري وارد مي آورد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف شکار و صید مرابت را سریعا به اداره حفاظت محیط زیست کاشمر اطلاع دهند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.