معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: ایجاد بستر سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران در منطقه از اهداف این سازمان و آسایش و رفاه مردم را در پی دارد.

  
'احسان ایروانی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،یكی از مهم ترین اقدامات منطقه آزاد اروند ارتقایشاخص های پروازی فرودگاه بین المللی آبادان است.

وی افزود:ارتقای كمی و كیفی این فرودگاه علاوه بر ایجاد شرایط و بستر های توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری زمینه ارائه خدمات شایسته به شهروندان را فراهم می كند.

ایروانی یادآور شد:تجهیزات ناوبری فرودگاه مربوط به دوره های گذشته بوده و به مرور زمان فرسایش یافته است.

وی افزود:بر اساس اعلام نیاز مدیر فرودگاه بین المللی به سازمان منطقه آزاد اروند و با مشاركت شركت فرودگاه های كشور در جهت تعویض و بهینه سازی این تجهیزات و ارتقای آن به سیستم های روز سرمایه گذاری افزون بر 15 میلیارد ریال در سال گذشته انجام شده است.

ایروانی با اشاره به دیگر نیازمندی های فرودگاه بین المللی آبادان اظهار داشت:برنامه های تكمیل زیر ساخت های پروازی این فرودگاه از جمله تهیه و نصب تجهیزات ارتقا دهنده شرایط پروازی و ایجاد امكان فرود هواپیماها در شرایط جوی نامناسب با 60 میلیارد ریال اعتیار به صورت مشاركتی بین سازمان منطقه آزاد اروند و شركت فرودگاه های كشور در دست انجام است.

معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند ساماندهی فضاها و محوطه های پیرامونی فرودگاه و تهیه و نصب سه دستگاه پله برقی برای سالن های مسافری داخلی و خارجی را از اهم اقدامات تكمیلی فرودگاه بین المللی آبادان توسط سازمان منطقه آزاد اروند در سال جاری اعلام كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.