رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور گفت:سند راهبردی پنج ساله فعالیتهای قرآنی دارالقرآن الکریم کشور تدوین شده ودر سال آینده به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
مهدی قره شیخ لو درجمع مدیران موسسات قرآنی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ازظرفیتهای بسیار بالای برخوردار است که باید در جهت توسعه برنامه های قرآنی از آنها استفاده شود.

وی افزود: طرح تشکیل انجمن خیرین قرآنی آماده ابلاغ به استانها است و انتظار می رود این طرح بتواند برنامه های قرآنی کشور را متحول کند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور همچنین از رؤسای ادارات شهرستانها خواست در جهت نیروسازی وشناخت استعدادهای قرآنی گام بردارند و با نیروهای تأثیر گذار ارتباط برقرار شود.

قره شیخ لو در ادامه با اشاره به روند رو به رشد و صعودی حرکت عظیم قرآن آموزی در کشور گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سابقه بیش از سه دهه فعالیت در این زمینه را دارد که باید با استفاده از تجربیات و اجرا برنامه های نوین به توسعه فعالیت های قرآنی پرداخت.

وی افزود:هدف از آموزش قرآن این است که بتوانیم افکار مردم را قرآنی کنیم تا به تبع آن اعمال مردم قرآنی بشود و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه مسئولان قرآنی خود عامل به قرآن باشند و قبل از دیگران خودشان از آموزه های قرآن استفاده کنند./ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.