با هدف افزايش ضريب ايمني شهروندان محل توقف ايستگاه هاي اتوبوس BRT در بزرگراه بسيج زيرسازي مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با توجه به راه اندازي مسير BRT پايانه خاوران، دانشگاه علم و صنعت در سال هاي اخير و واقع شدن حدود 2.5 كيلومتر از اين مسير در محدوده شهرداري منطقه، حد فاصل پل بسيج تا بيست متري منطقه به جهت تردد اتوبوس هاي تك كابين و دو كابين و حجم بالاي مسافر در اين محدوده سطح آسفالت در محل توقفگاه هاي ايستگاه هاي اتوبوس به صورت ناهموار درآمده است.
در همين راستا سيد جلال حسيني معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه 15 گفت: با هدف رفع مشكل مطروحه با هماهنگي به عمل آمده با راهنمايي و رانندگي و سامانه سه اتوبوس هاي تندرو، عمليات مربوط به زيرسازي در 5 ايستگاه واقع در مسير ياد شده آغاز شده است.
حسيني اظهار داشت: در فاز يك اين اجرا در مسير جنوب به شمال بعد از اولين ايستگاه اتوبوس هاي تندرو وارد مسير ويژه شده و بعد از عبور از بريدگي رفيوژ مياني بزرگراه در جهت مخالف طي مسير كرده و قبل از آخرين ايستگاه در بيست متري افسريه وارد بزرگراه شده و طي مسير مي كند و بعد از بيست متري افسريه در مسير اصلي ويژه اتوبوس هاي BRT حركت خواهند كرد.
در ادامه اين گزارش، عليرضا حلاجيان معاون فني و عمران منطقه گفت: در فاز نخست تمامي ايستگاه هاي مسير جنوب به شمال حفاري، زيرسازي مجدد، 30 سانتي متر بتن مسلح و 5 سانتي متر آسفالت اجرا مي شود.
عليرضا حلاجيان در ادامه تصريح كرد: در اين فاز اتوبوس هاي مسير شمال به جنوب در لاين كندروي بزرگراه طي مسير كرده و در امتداد محل هاي ايستگاه ها با نصب تابلو و ايمن سازي محل نسبت به تخليه و مسافرگيري توسط اتوبوس ها اقدام مي شود.
بهروز رضايي قائم مقام شهردار منطقه 15 يادآور شد: پس از اجراي عمليات در فاز نخست، اتوبوس هاي اين مسير در لاين اصلي خود قرار گرفته و در فاز دوم، ايستگاه هاي مسير شمال به جنوب طي مراحل اعلام شده، زير سازي مي شوند و اتوبوس هاي مسير شمال به جنوب از همان مسير كندرو نسبت به تخليه و مسافرگيري اقدام مي كنند.
رضايي خاطر نشان كرد: سعي ما بر اين است تا در كوتاهترين زمان ممكنه نسبت به اجراي بهينه و با كيفيت عمليات زيرسازي كل مسير اقدام كنيم تا رفاه و آسايش شهروندان در ايستگاه هاي BRT فراهم شود./ز
برچسب ها: اتوبوس ، بی ار تی ، ایستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار