سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان سپاهان:

جذب بازیکن خارجی در پست سانتر مشکل است

سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان سپاهان گفت: در نظر داریم در لیست جدید و دومین دوره مسابقات لیگ برتر نیز 2 بازیکن خارجی را به خدمت بگیریم.

حمید شب انگیز  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو از 23 تیر استارت می خورد و با هدف حضور در این مسابقات تمریناتمان را از 20 فروردین سال جاری آغاز کردیم.

وی گفت: خوشبختانه با مدیریت ساکت در فولاد سپاهان باشگاه مسیر حرفه ای خود را طی می کند و با توجه به اینک قرار بود مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار شود واترپلوئیست ها تمرینات آمادگی خود را دنبال می کردند.

شب انگیز افزود: طبق قوانین سازمان لیگ برتر تیم ها می توانند حداکثر از 2 بازیکن خارجی برای حضور در این رقابت ها استفاده می کنند و ما در نظر داریم همچون دوره گذشته مسابقات 2 بازیکن خارجی به خدمت بگیریم به همین دلیل با چند بازیکن خارجی رایزنی کردیم سال گذشته نیز با 2 بازیکن از کشور کرواسی در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کردیم و احتمال دارد از یکی از گزینه های سال گذشته استفاده کنیم و حضور یکی دیگر از آنها منتفی است.

وی تصریح کرد: ما در نظر داریم تا یکی از بازیکنان خارجی را در پست سانتر به خدمت بگیریم و با توجه به اینکه بازی در این پست با شرایط سختی همراه و هر بازیکنی قبول مسئولیت در این پست را نمی پذیرد به همین دلیل جذب بازیکن حرفه ای برای این پست سخت است و البته در این نیز با یک همچنین مشکلی روبرو هستیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار