ملي پوش كاراته بانوان گفت: كسب مدال در مسابقات آسيايي دور از دسترس كاراته كاهاي ايراني نيست بويژه اينكه همه از آمادگي خوبي برخورداريم.

 پگاه زنگنه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ كسب مدال طلا در مسابقات آسيايي ازبكستان براي تيم ملي بانوان دور از دسترس نخواهد بود بخصوص الآن كه وضعيت آمادگي تيم نسبت به گذشته فرق كرده، نحوه تمرينات، اتحاد و همدلي و رابطه دوستانه اي كاميان كاراته كاهاي تيم وجود دارد مي تواند به موفقيت تيم كمك كند.

وي در خصوص آمادگي اش گفت:‌ شركت در ليگ، انتخابي هاي تيم ملي و حضور در تمرينات موجب شده تا از لحاظ روحي و جسمي در شرايط خوبي باشم با اين حال هنوز نمي توانم بگويم كه به آمادگي 100 درصد رسيده ام، اما با برنامه ريزي هاي انجام شده مربيان تا زمان مسابقات آسيايي ازبكستان به وضعيت مطلوب مي رسم.

زنگنه در مورد ليگ جهاني در جاكارتا اندونزي گفت: اين نخستين باري است كه تيم ملي بانوان، در يك ميدان رسمي جهاني به روي تاتامي مي رود. هر چند كه شركت در اين مسابقه نياز به يك بازي تداركاتي ديگري دارد و مطمئناً اصلي ترين رقباي ما در مسابقات آسيايي در اين پيكارها هم شركت مي كنند و اين مسابقات آساني نخواهد بود.

وي افزود: پيش از اين در رقابت هاي سبكي مختلف شركت داشتيم، اما حضور تيم ملي در ليگ جهاني كاراته وان به دليل شركت تيم هاي خوب جهاني از سطح بالايي برخوردار است و با ديگر رقابت ها تفاوت دارد.

هدف ما هم تنها شركت در اين رقابت ها نيست بلكه سعي مي كنيم تا نتيجه خوبي را بدست آوريم كه شايسته تيم كاراته بانوان ايران باشد.

زنگنه گفت: در مسابقات آسيايي گوانگجو به دليل مصدوميتي كه داشتم مدت ها از ميادين دور بودم و با بهبود يافتن مصدوميتم در مسابقات آسيايي چين شركت كردم كه در كوميته تيمي به مدال برنز رسيدم./مح

برچسب ها: کاراته ، ازبکستان ، زنگنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار