نماینده مردم کاشمر, بردسکن و خلیل آباد در مجلس نهم گفت: بر اساس احساس وظیفه کاندیدای مجلس نهم شدم و خوشبختانه به مجلس راه پیدا کردم.

محمد اسماعیل نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد ؛با بیان این مطلب افزود: من قبل از ورود به مجلس خلاهایی را در شهرستان های حوزه انتخابیه مشاهده می کردم که تصمیم گرفتم بنا به تجربیات و سوابق کاری در این راه قدم بردارم و به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانم گام های موثری را برای پیشرفت منطقه بردارم.

وی با بیان این که حوزه انتخابیه اش از نظر کشاورزی آسیب پذیر است تصریح کرد: همه باید برای رسیدن به جامعه پویا، زنده، خلاق و رو به رشد تلاش کنیم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به این که حوزه کشاورزی باید تقویت شود تاکید کرد: با توجه به توانمندی‌های منطقه و تولید قابل توجه محصولات کشاورزی اعم از زعفران، پسته، انگور ضرورت اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، طرح یکپارچه‌ سازی اراضی و نجات آب احساس می‌شود تا با انجام کارهای مطالعاتی، بتوانیم الگویی برای کشور باشیم.

اسماعیل نیا بیان داشت: وضعیت بیکاری امروزه باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد گام هایی برای اشتغال جوانان در سایر حوزه ها باشیم.

وی همچنین خواستار توجه ویژه به استعدادهای منطقه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در زمینه معدنی شد و خاطر نشان ساخت: تمام همّ و غم من این است که صادقانه به مردم خدمت کنمب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.