باندبازي در سينماي كشور به خصوص در ارتباط ميان بازيگران و سينماگران ريشه اي محكم و قطور پيدا كرده است.

كوروش زارعي بازيگر سينما و تلويزيون به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه بازيگري در سينماي كشور جوري گردش دارد كه سينماگران و در مجموع افرادي كه با بهره مندي از توانايي بالا لايق فعاليت گسترده در سينما هستند، خارج از گود سينما حضور دارند.
وي افزود: در شرايط فعلي حوزه بازيگري دستخوش تغييراتي با نگاه شخصي شده است و اعمال سليقه ها از سوي سينماگران به تشكيل گروه هاي مختلف با هدايت كارگرداناني خاص منجر شده است.
اين بازيگر سينما و تلويزيون تصريح كرد: باند بازي در سينما ريشه اي محكم و قطور پيدا كرده است و اين مسئله تعدادي از بازيگران شاخص ما را جدا از سينما نگه داشته است.
زارعي اضافه كرد: بازيگري بايد از قالب فعلي خود خارج شود تا سينماي كشور بتواند رنگ رشد و پويايي به خود بگيرد.
اين بازيگر سينما و تلويزيون با اشاره به وعده هاي مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به هنرمندان ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي وعده هاي زيادي به هنرمندان در خصوص وام مسكن داده است ولي هنوز اين اتفاق به شكل واقعي به وقوع نپيوسته است.
زارعي ابراز داشت: حمايت ها از هنرمندان نبايد در حد حرف باشد و اهالي سينما بايد به صورت عملي چنين اقداماتي را از نزديك لمس كنند.
اين بازيگر سينما و تلويزيون اظهار داشت: وزارت ارشاد بايد نخست مسير اقدامات حمايتي مانند ارائه وام مسكن به هنرمندان را هموار كرده و سپس چنين اقداماتي را رسانه اي كند./ي2
برچسب ها: سینما ، باندبازی ، زارعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار