نماينده مردم اروميه در مجلس خواستار ارائه گزارش رئیس مجلس درباره تعطیلی کارخانجات به مقام معظم رهبری شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نادر قاضي‌پور در صحن علني امروز با استناد به اصل 43 قانون اساسي در اخطاري گفت: با توجه به حضور وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس بانك مركزي از رييس مجلس درخواست دارم كه در مورد وضعيت تعطيلي كارخانجات در محضر مقام معظم رهبري گزارشي ارائه دهيد.

وي در تذكري ديگر به اصل 43 قانون اساسي اشاره کرد و افزود: اين اصل بر تامين نيازهاي مردم در مورد توليدات كشاورزي، دامي و صنعتي تاكيد دارد اين در حالي است كه رييس‌جمهور در سفر اخير خود به چين قراردادهايي را براي خريد اجناس انعقاد كردند كه بايد در اين رابطه توضيحاتي به مجلس ارائه شود.

نماينده مردم اروميه در مجلس در تذكري ديگر در مورد نحوه ورود نمايندگان به مجلس انتقاد كرد و گفت: آقاي لاريجاني شما و اعضاي هيات رييسه برای ورود به صحن از در ديگري مي‌آييد اما هنگامي كه ما نمايندگان مي‌خواهيم وارد شويم ما را يك ربع ما پشت در نگه مي‌دارند در اين رابطه بررسي‌هاي لازم را انجام دهيد.

 بر اساس این گزارش، لاریجانی در پاسخ به اين اخطار و تذكرات گفت: اين اخطارها وارد نيست چرا كه اخطارها بايد براساس دستور جلسه مطرح شود و در كشور مسائل زيادي وجود دارد كه نبايد آن را به صورت اخطار مطرح كرد./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار