فرماندار كهگیلویه با بیان اینكه كشاورزی یكی از قطب های اصلی برای توسعه پایدار كشور است، اظهار داشت: با توجه به گستردگی بخش كشاورزی سرمایه گذاری در این بخش باعث ایجاد اشتغال پایدار واز بین رفتن بیكاری در سطح وسیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سید'ناصر رضایی' درجلسه با كشاورزان كهگیلویه به مناسبت هفته جهاد كشاورزی با بیان اینكه كشاورزی فقط یك فعالیت اقتصادی تنها نیست افزود: با توجه به گستردگی كشاورزی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری در این حوزه منجر به تولید بیشتر در بخشهای مختلف خواهد شد.
وی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و سابقه طولانی مردم شهرستان كهگیلویه در بخش كشاورزی سرمایه گذاری دراین بخش باعث ارتقا سطح اقتصادی منطقه و رسیدن به توسعه پایدار در این شهرستان خواهد شد.
رضایی با بیان اینكه كشاورزی یك فاكتور مهم در قدرت ملی هر كشور محسوب می شود تصریح كرد: بخش كشاورزی به جهت تاثیرفراگیری كه می تواند در كلیه زمینه ها داشته باشد از جایگاه مهم برای سرمایه گذاری وحمایت بخش های مختلف دولت برای توسعه پایدار برخوردار است.
فرماندار كهگیلویه گفت: باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در این بخش یك نگاه برنامه ریزی شده با همكاری همه دستگاها داشت.
رضایی مهم ترین مسئله در در بخش كشاورزی را آموزش جامعه هدف دانست وتاكید كرد: با آموزش واطلاع رسانی در بخشهای مختلف می توان بهترین استفاده ممكن را از وضعیت موجود در این بخش داشته باشیم. /ب

برچسب ها: سرمایه ، گذاری ، کشاورز ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.