شهردار منطقه 9 با اشاره به طرح تعويض و نصب 6 هزار تابلوي معابرسطح منطقه گفت: نام شهدا ده خيابان ديگر منطقه در پهنه جنوبي خيابان آزادي زينت بخش شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، نصرالله آباديان در اين خصوص افزود: در حال حاضر تعداد 394 معبر در سطح دو ناحيه منطقه به نام شهداي گرانقدر منطقه مزين شده و اين اقدام همچنان ادامه دارد.
وي با بيان اينكه نامگذاري خيابان ها و اماكن عمومي پايتخت با نام شهدا در اولويت اين شهرداري قرار دارد ادامه داد: از ابتداي خردادماه ساماندهي معابر سطح منطقه در دستور كار معاونت حمل و نقل و ترافيك و اداره زيبا سازي منطقه 9 قرار گرفته است.
آمر كعبي فر قائم مقام شهردار منطقه 9 تصريح كرد: براساس طرح جديد  سازمان زيبا سازي و تاكيد بر يكپارچه كردن تابلوهاي شهر، نوشته، تابلوهاي مزن به نام شهدا مانند ساير معابر به رنگ سفيد است و با توجه به نامگذاري شوراي شهر تهران و براساس تغييرات جديد ده خيابان منطقه به نام شهدا مزين مي شود.
شهردار منطقه 9 همچنين با تاثير نامگذاري شهدا در اماكن عمومي اظهار داشت: با در نظر گرفتن روش هاي مختلف درتلاشيم شهدا را جهت الگو براي جوانان منطقه معرفي كنيم و ياد و نام آنها را در ديدگان زنده نگه داريم./ز
برچسب ها: شهدا ، مزین ، پهنه جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار