کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،سرگرمي آموزشي و فكري "نام و نشانی سوره‌های قرآن کریم" را به تازگی روانه بازار اسباب‌بازی‌ها کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛این سرگرمی 228 کارت دارد که پشت تمام آن‌ها یک شکل و یک رنگ است. روی 114 کارت، نام سوره‌های قرآن به عربی و بر روی 114 کارت دیگر، معنی این نام‌ها به فارسی نوشته شده است.
 کارت‌های سرگرمی "نام و نشانی سوره‌های قرآن کریم" به 5 گروه تقسیم شده‌اند تا استفاده از آن‌ها برای کودکان و نوجوانان ساده‌تر باشد. نوشته‌های هر گروه از کارت‌ها به یک رنگ‌اند و تعدادی از سوره‌ها را معرفی می‌کنند.
بر اساس این گزارش؛کودکان و نوجوانان با استفاده از مجموعه کارت‌های این سرگرمی آموزشی و فکری با نام، نشانی و معانی سوره‌های قرآن کریم آشنا می‌شوند.
 گفتنی است مهدي معيني طراحی و مجید قادری طراحی گرافیک و بسته‌بندی سرگرمی "نام و نشانی سوره‌های قرآن کریم" را بر عهده داشته‌اند.
این سرگرمی براي گروه سني 10 سال به بالا با قيمت 8500 تومان و تعداد 6 هزار عدد توسط مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است./ه
                       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار