معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین بخش شرقی بزرگراه شهید همت تا پایان شهریور به بزرگراه شهیدخرازی، امتداد غربی بزرگراه شهید همت متصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مازیارحسینی از روند پیشرفت احداث بزرگراه شهید خرازی افزود: بزرگراه شهید خرازی از تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه آزادگان آغاز شده و تا وردآورد ادامه دارد که مسیری 14.5 کیلومتری است.
وی تصریح کرد: بزرگراه شهید زین الدین از پل پروین تا سه راه آزمایش نیز هم زمان با بزرگراه شهید خرازی مورد بهره برداری قرار می گیرد که با افتتاح این دو بخش باقی مانده از سه راه آزمایش در شرق تهران تا وردآورد در غرب تهران شامل بزرگراه های زین الدین، همت، شهیدخرازی به طول 50 کیلومتر و بدون چراغ قرمز از ابتدای نیمه دوم سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه بزرگراه شهیدخرازی از بلوار پژوهش تا خیابان داروبخش هم اکنون نقش ترافیکی خوبی را ایفا می کنند افزود: ادامه این مسير با توجه به تصميم وزارت راه و شهرسازي به منظور امتداد بزرگراه شهيد همت تا كرج در دستور كار شهرداري نيز در ايجاد اين اتصال مشكلي به وجود نيايد ادامه اين بخش از بزرگراه خرازي بعد از بهره برداري پروژه وزارت راه و شهرسازي مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

معاون فني و عمران شهرداري تهران افزود: فضاي سبز حاشيه بزرگراه توسط منطقه 22 انجام خواهد شد همچنين با وجود اينكه تامين روشنايي معابر بر عهده شهرداري نيست بخشي ازايجاد روشنايي اين مسير بزرگراهي را بر عهده گرفته ايم كه در نهايت به اداره برق سپرده خواهد شد.

وي در خصوص دكل هاي برق فشار قوي حاشيه بزرگراه نيز گفت: طبق قرارداد منعقد شده برخي از اين دكل ها جابه جا خواهند شد وبخشي از آن ها نيز در جاي خود باقي مانده اما مرتفع خواهند شد.

معاون فني و عمران شهرداري در ادامه گفت: با توسعه ساخت وسازهاي منطقه 22 استفاده از اين بخش بزرگراهي نيز پررنگ تر خواهد شد منطقه 22 منطقه نمونه اي است كه ابتدا توسعه زير ساخت ها در آن شكل گرفته و سپس توسعه شهرداري در حال انجام است.

حسيني در خصوص اتصال بزرگراه همت به اتوبان كرج نيز گفت: وزارت راه و شهرسازي اين مسير را به سه قطعه تقسيم كرده و به احتمال بسيار در نيمه اول سال قطعه اول آن را به بهره برداري خواهد رساند./ز

برچسب ها: شهید ، خرازی ، شهریور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار