معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور گفت: تا پایان امسال، 10 هزار كیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی در كشور ساخته می شود.


' شهریار افندی زاده 'در سفر به شهرکرد برای بازدید از پروژه های راهسازی استان چهارمحال و بختیاری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد گفت: بخشی از این راه ها هم اكنون در حال اجراست و تاپایان سالجاری به پایان می رسد ، مطالعه بخشی از راه ها تكمیل شده و عملیات اجرایی آن بزودی شروع می شود.
وی افزود: طول این آزاد راه های دو هزار و 200 كیلومتر است و تا پایان سالجاری این میزان به سه هزار كیلومتر افزایش می یابد.
افندی زاده توسعه آزاد راه ها، نگهداری آنها و كاهش تصادفات و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی كشور را از مهم ترین برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور در سال 91 عنوان کرد.
وی گفت: این سازمان همچنین، 800 میلیارد تومان اعتبار برای روكش، بهسازی، ایمن سازی و استفاده از سیستم های هوشمند در جاده های كشور در پروژه ها ی ملی و استانی اختصاص داده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برای كنترل و نظارت جاده های كشور امسال دو هزارو 200 كیلومتر از جاده های كشور به دوربین های ثبت سرعت مجهز می شود./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.