رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد که فتنه ۸۸ عیار کشورمان برای مقابله با طراحی‌های نرم‌افزاری را افزایش داد.


به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم رونمایی کتاب "جریان‌شناسی انتخابات ریاست‌جمهوری دهم"، انتخابات ریاست‌جمهوری دهم را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: انتخابات رياست جمهوري سال 88 و نوع برگزاری، آرایش احزاب و جریانات سیاسی و اقداماتی که بعد از آن اتفاق افتاد، متفاوت بود.

وی افزود: در این انتخابات تجربیات متفاوتی را داشتیم، زیرا پیوستگی مسائل داخلی و خارجی بسیار نزدیک بود و حتی کسانی که الفبای سیاسی را نمی‌دانند، می‌توانند درک ‌کنند که این پیوستگی وجود دارد.

قدیانی به تأثیر باور و انتخاب مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با اعتقادات مردم بود که این پیچ خطرناک تاریخ را پشت سر گذاشتیم و این امر باعث شد عیار جمهوری اسلامی برای مقابله با طراحی‌های پیچیده و نرم‌افزاری بالا ببرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه باید این تجربه را مورد بحث و بررسی قرار داده و آن را مرور کنیم، تأکید کرد: دانشجویان باید بتوانند برای آحاد جامعه آن را بیان کنند، زیرا دانشجویان نقش بسیار مؤثری در بصیرت‌افزایی در سطح آحاد جامعه را دارند، و باید با مطالعه تاریخ جریانات سیاسی و انتخابات 88 آن را نیز در سطح عموم جامعه مطرح کنند.

قدیانی با تأکید بر اینکه تاریخ انقلاب را باید نیروهای ارزشی بنویسند، بیان کرد: این تاریخ باید توسط نیروهای انقلاب نوشته شود تا دچار تحریف نشود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در کتاب "جریان‌شناسی انتخابات ریاست‌جمهوری دهم" با توجه به آنکه جریانات سیاسی را دسته‌بندی کرده است، می‌تواند سطح قضاوت را برای آحاد جامعه و دانشگاهی بالا ببرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار