ایمان مبعلی، هافبک سابق تیم استقلال که یک فصل را خارج از لیگ ایران سپری کرد، مجددا به این تیم بازگشت تا یک فصل دیگر را در تیم استقلال و این بار در کنار امیر قلعه نوعی سپری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ایمان مبعلی، با شرایط خاص برای انتخاب تیم جدید رو به رو شد، این بازیکن که قرار بود به پرسپولیس بپيوندد در آخرین دقایق دریافت که در فهرست دنیزلی حضور ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفت برای حضور در استقلال اقداماتی را انجام دهد.

مذاکره با امیر قلعه نوعی در دستور کار این بازیکن قرار گرفت و در نهایت وی در باشگاه استقلال قرار داد چهار برگه داخلی امضا کرد تا بتواند با آسودگی خاطر برای حضور در تمرینات تیم استقلال اقدام کند.

وی قرار است در تمرینات تیمی استقلال شرکت کند، و همراه دیگر بازیکنان برای آغاز لیگ آماده شود.

گفته می شود که مبلغ قرار داد این بازیکن نسبت به زمان قبلی حضورش در تیم استقلال تفاوتی نداشته است و این موضوع قابل توجه است.

از طرفی ایمان مبعلی زمانی که با مسئولان وارد مذاکره شد تا با استقلال قرار داد امضا کند در خصوص مسائل مالی صحبت خاصی را انجام نداد و پس از دقایقی گفتگو در خصوص شرایط حضور در استقلال قرار داد داخلی اش را امضا کرد.

این بازیکن که دو فصل قبل با سر و صدا حرف و حدیث به استقلال بازگشت، با مبلغ قابل توجهی قرار داد امضا کرد، به همین دلیل برای بازگشت با مشکل خاصی روبه رو نشد و با مبلغی بالاتر از نیم میلیون تومان قرار داد داخلی اش را امضا کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار