کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی نسبت به تيم ملي قطر از شرایط تیمی خوبی برخوردار است. تیم فوتبال قطر با اینکه در زمینه سخت افزاری پیشرفت هایی داشته اما سطح فوتبال این تیم پایین تر از تیم ملي فوتبال ما است.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فوتبال ما از لحاظ خلاقیت فردی بالاتر از قطری ها است اما در کار ترکیبی و تیمی هنوز تیم ملی به ترکیب ایده آل و مد نظر کی روش سرمربی تیم ملی نرسیده است این مسئله می تواند مشکلاتی را در بازی با قطر برای تیم ملی به وجود آورد.

لطیفی ادامه داد: کی روش سرمربی تیم ملی به خاطر عدم برگزاری بازیهای دوستانه با تیم های قدرتمند نتوانسته تاکنون نقاط ضعف ملی پوشان را شناسایی کند اما وی به لحاظ روحی و روانی اقداماتی را در تیم ملی انجام داده است.

کارشناس فوتبال بیان داشت: ملی پوشان بعد از پایان لیگ یازدهم زمان اندکی برای استراحت داشتند اما کی روش در این فرصت اندک توانست ریکاوری را به خوبی انجام دهد و بازیکنان به آمادگی کامل به مصاف حریفانشان بروند.

وی درباره ویژگی های تیم ملی قطر گفت: قطری هابا اینکه 4 تا گل از تیم ملی کره جنوبی دریافت کردند اما بازیکنان تیم مل نباید آنها را دست کم بگیرند زیرا که آنها از لحاظ کار ترکیبی خوب بازی می کنند.

لطیفی تصریح کرد: تیم ملی قطر سه امتیاز این بازی نیاز دارد تا از تیم های دیگر این گروه عقب نیافتد به خاطر همین به نظر می رسد بازی بسته ای را مقابل ایران به نمایش بگذارد تا از طریق ضد حمله بتواند گلزنی کنند.

کارشناس فوتبال عنوان کرد: تیم ملی فوتبال کره جنوبی از طریق ضربات ایستگاهی توانست سه گل به تیم ملی قطر بزند. بازیکنان تیم ملی هم می توانند از این هربه استفاده کنند و به این تیم عربی گل بزنند و سه امتیاز شیرین این بازی را به دست آورند.

وی خاطر نشان کرد: کی روش مربی بزرگی است وی در بازی خوانی تیم حریف تبحر خاصی دارد و براساس شرایط بازی سیستم و ترکیب تیم را عوض می کند. به نظرم تیم ملی با هدایت این مربی می تواند به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.

کارشناس فوتبال درباره شانس قهرمانی تیم ها در یورو 2012 گفت: به نظرم شانس قهرمان تیم های آلمان و اسپانیا بیشتر از تیم های دیگر در این مسابقات است.

گفتنی است: تیم ملی فوتبال امشب 23 خرداد در چهار چوب مسابقات گروهی جام جهانی باید به مصاف تیم ملی قطر در آزادی بروند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار