مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: مهمترين دستاورد اتفاقات سال 88، شناخت مسئولان نظام و بصیرت مردم بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد ودود حیدری مدیر‌مسئول روزنامه جوان در مراسم رونمایی از کتاب "جریان‌شناسی انتخابات دهم ریاست‌جمهوری 88"، با اشاره به فرارسيدن سالگرد انتخابات رياست جمهوري دهم، با اشاره به اینکه این کتاب برای بصیرت‌افزایی بیشتر جمع آوري شده، اظهارداشت: اين يک سهل انگاري است که انتخابات 88 را صرفا با نگاه سياسي بررسي کنيم؛ چرا که در انتخابات سال 88 بستر‌هايي برای تقابل اصل نظام اسلامی با معاندین و معارضین جمهوری اسلامی به وجود آمد.

وی با بيان اينکه نبايد اتفاقات بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری را دعوای سیاسی بین احزاب و اشخاص تفسیر کنیم، تصريح کرد: در این انتخابات در ساعت‌های پایانی جریان مدافع انقلاب 57 در یک طرف و در طرف دیگر مخالفان و معاندان نظام جمع شده بودند و هر معاندی که امکان فعال شدن در مقابل مواجه با انقلاب اسلامی را داشت، وارد عرصه انتخابات شد؛ حتی رقاصه‌ها و مطرب‌ها نیز در جمع مخالفان نظام حضور داشتند.

حیدری درباره عدم واکنش جریان اصلاحات در مقابل حضور چنين افرادي در عرصه انتخابات گفت: جریان اصلاحات در این مدت حتی یک واکنش جدی در مقابل جریانات معاند نشان نداده و با وجود آنکه چند سال از این اتفاقات می‌گذرد، هنوز در فضای سیاسی کشور به دنبال بروز و ظهور هستند.

وی با بيان اينکه اکنون بایستی در مورد موضوعات جاری در کشور صحبت کنیم، تصريح کرد: جریان اصلاحات به عنوان جریان حامی موسوی نتوانست سربلند از انتخابات 88 بیرون بیاید و اين پايان کار اصلاحات در کشور بود.

مدیرمسئول روزنامه جوان حماسه مردم در 22 خرداد را نقطه مثبت بزرگی برای جمهوری اسلامی دانست و تشریح کرد: با توجه به اینکه این حماسه نقطه مثبت بزرگی به شمار می‌آید اما به واسطه برخی اقدامات به نقاط ضعف ما تبدیل شد، زیرا این حضور می‌توانست نقطه قدرت نظام در عرصه‌های بین‌المللی باشد.

حیدری با بیان اینکه تا به حال مدیریت‌کنندگان  فتنه 88 عذرخواهی نکرده‌اند، گفت: بدون تردید با شرط و شروط‌هايی می‌توانند در صحنه حضور یابند و البته باید شرط و شروط‌ها به گونه‌ای باشد که فتنه 88 تکرار نشود.

مدیرمسئول روزنامه جوان با بيان اينکه مهمترين دستاورد اتفاقات سال 88 شناخت مسئولان نظام و بصیرت مردم بود، تصریح کرد: مردم نشان دادند که هر وقت به حضور آنها نیاز باشد حتما با حضور پررنگ خود در صحنه حاضر خواهند شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار