رییس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس كشور و معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش گفت: فضاهای آموزشی لازم برای استقرار سیستم جدید آموزشی كشور( 3-3-6 ) در خوزستان تا پایان شهریورماه امسال تامین می شود.


به گزارش خبرنگاراشگاه خبرنگاران خوزستان،'مرتضی رییسی' در جمع مسوولان نوسازی مدارس و روسای آموزش و پرورش شهرس تان های تابع استان خوزستان اظهار داشت: با تلاش كاركنان اداره كل نوسازی مدارس خوزستان كمبود فضاهای آموزشی استان برای استقرارپایه ششم ابتدائی تا پایان شهریور ماه امسال مرتفع خواهد شد .

وی پس از استماع نظر و پیشنهادهای روسای آموزش و پرورش در مورد كمبود فضا در خوزستان خاطرنشان ساخت: برای ساخت و تامین فضای مورد نیاز اجرای سیستم جدیدآموزشی كشور به لحاظ منابع مالی مشكل خاصی نداریم و در قالب اعتبارات ملی و استانی كمبود فضاهای آموزشی در خوزستان رفع خواهد شد .

رییسی یادآورشد: بدیهی است در كنار ساخت كلاس در مدارس، ساخت نمازخانه ها نیز از اهم واجبات است و ازآنجا كه بنا داریم دانش آموزان دین باوری را به جامعه تحویل دهیم این موضوع حایز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش افزود: درهمین راستا و به منظور اجرای نظام جدید آموزشی پروژه های تخریبی و بازسازی كه تا پایان شهریور به آموزش و پرورش تحویل شود، اعتبار آنها تضمین و پرداخت خواهد شد .

مدیركل آموزش و پرورش خوزستان نیز دراین نشست كه درمحل پژوهشكده آموزش و پرورش خوزستان و باهدف رفع مشكل فضاهای آموزشی خوزستان برگزارشد با اعلام آمادگی برای اجرای طرح 3-3-6 و استقرار پایه ششم ابتدائی در خوزستان گفت: دراین راستا 365 كلاس درس برای اجرای طرح كمبود داریم كه مقرر شده است اداره كل نوسازی مدارس خوزستان 200 كلاس درس در مدارس فعلی بسازد و 165 كلاس پیش ساخته را نیز به آموزشگاه ها تحویل دهد .

جمشید فرحبخش مدیركل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان خوزستان نیز از اختصاص 6 میلیارد ریال برای تعمیر مدارس استان خبر داد و گفت : كار تكمیل و تحویل كلاس های درس بسیجی وار و با جدیت پیگیری و محقق خواهد شد ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.