تیمهای ملی ووشوی چین، فرانسه، ویتنام، اوکراین، اردن و برزیل برای حضور در چهارمین دوره تورنمنت بین المللی جام پارس در زنجان اعلام آمادگی کردند.

مهدی میرزاییان سخنگوی فدراسیوون ووشو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اولین نشست ستاد برگزاری چهارمین دوره جام پارس شب گذشته(یکشنبه) در محل آکادمی ووشو و به ریاست دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، علیرضا خسروی نایب رئیس، صیاد حیدری دبیر فدراسیون، محمدرضا پورغلامی کارشناس خبره، مجید ملکی مدیر تیمهای ملی، مهرداد شیرازی رئیس کمیته داوران، احمد خمیس آبادی رئیس کمیته مسابقات، برگزار شد که طی آن حضور قطعی 6 تیم چین، فرانسه،ویتنام،اوکراین،اردن،و برزیل در این رقابتها مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی گفت: در این جلسه مقرر شد که چهارمین دوره جام پارس پس از ورود تیمها در روز 22 تیر، روز 23 تیر وزن کشی، جلسه تکنیکال میتینک و قرعه کشی برگزار شود و مسابقات هم در روزهای 24 و 25 تیر در 2 بخش تالو و ساندا انجام پذیرد. ومراسم افتتاحیه این رقابتها هم ساعت 18 تا 20 روز 23 تیر برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: همچنین مقرر شد که از ایران 2 تیم نفت تهران به عنوان قهرمان 5 دوره لیگ برتر و تیم منتخب ووشوی ایران با نام زنجان در این رقابتها شرکت کند. پیش بینی می شود بیش از 15 تیم در این رقابتها شرکت کنند..
 
گفتنی است؛ تورنمنت بین المللی جام پارس جزو رقابتهای مهم و ویژه ای است که در تقویم فدراسیون جهانی ووشو لحاظ شده است./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار