رئيس جامعه خيرين مدرسه ‌ساز کشور از تشکيل مجمع خيرين مدرسه ‌ساز در کشورهاي خارجي خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج ، محمد رضا حافظي امروز در سنندج گفت : اکنون مجمع خيرين مدرسه ‌ساز در امارات متحده عربي تشکيل شده است و با احداث مدرسه‌اي با عنوان توحيد ،‌ دانش‌آموزان ايراني در آن تحصيل مي کنند.
وي با بيان اينکه تشکيل مجمع خيران مدرسه‌ساز در کشورهاي خارجي زمينه درس خواندن دانش‌آموزان ايراني در مدارس ايراني را فراهم مي‌کند گفت : هم اکنون مجمع خيرين در شهرهاي استانبول و آنکارا نيز تشکيل شده است.
وي افزود : زمينه تشکيل مجمع ياد شده در انگلستان و آمريکا هم بزودي فراهم خواهد شد.
رئيس مجمع خيرين مدرسه‌ ساز کشور گفت 900 خير مدرسه ‌ساز عضو مجمع در خارج از کشور هستند که تاکنون 80 ميليارد تومان را در امر مدرسه‌ سازي در ايران هزينه کرده‌اند.
وي اين حرکت را انساني و زمينه‌ساز توسعه کشور دانست و گفت : تعميم چنين روحيه‌اي به خارج از کشور موجب الگوگيري از چنين مجمعي در سطح جهان خواهد شد.
رئيس مجمع خيرين مدرسه‌ساز کشور از برگزاري جشنواره مجمع خيرين مدرسه‌ساز در سراسر کشور خبر داد و افزود : علاوه بر اين جشن بزرگي با حضور 600 نفر از ايرانيان مقيم کشورهاي خارجي امسال برگزار مي‌شود.
حافظي اقدامات خيران مدرسه ‌ساز را افتخاري براي ملت ايران خواند که موجب يک نوبته شدن مدارس در کشور و ايجاد زمينه آرامش دانش‌آموزان شده است.
مجمع خيرين مدرسه‌ساز کشور با  135 هزار عضو از 14 سال گذشته فعاليت خود را آغاز کرده است.

برچسب ها: سنندج ، مجمع ، خیران ، مدرسه ، ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.